joi, 29 noiembrie 2012

Tag : One lovely blog award

Alexandra a fost o scumpa si s-a gandit sa ma nominalizeze si pe mine sa fac acest tag.Multumesc:*
Regulile sunt urmatoarele :
  1. Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat 
Eu ii multumescAlexandrei .

    2.  Sa impartasesti 7 secrete despre tine:

  1. -imi place sa pun suflet in tot ce fac
  2. -am inceput sa beau cafea cam des anul acesta(pana la de 3x pe zi)
  3. -imi place sa am bani,asa ca am vreo2,3 joburi part time:D
  4. -mi-e fooarte lene sa ma apuc sa invat si mereu ajung cu o zi inainte de test,stresata
  5. -nu stiiu sa copiez.si daca sunt in ultima banca....mor de frica...simt ca se uita la mine profu'
  6. -nu imi plac ciupercile decat:murate sau loa gratar
  7. -incerc sa merg cel putin o data pe luna la mall sa mananc mancarea chinezeasca:x.yamy

3. Sa nominalizezi 15 bloggeri pentru One Lovely Blog Award:

Dedeea
Deia
Dariaa
Miss Z
Pixie
Anda Zelenca
Choco
Andreea's Land
Modniza
Miu Miu
.............

Pupici si La Multi ani tuturor ce poarte numele Sfantului Andrei!

2 comentarii:

  1. Ma regasesc in situatia cu cafeaua:"> si cand ma gandesc ca atunci cand eram mai mica o uram...:))))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template