marți, 20 noiembrie 2012

Night time ritual

Desi aveam un review in plan,pozele mele pentru blog si videoclipuri pentru youtube mi-au fost sterse...I have no idea what happened.
In orice caz,de obicei cele mai bune idei de postari imi vin la dus.Si azi m-am gandit cum mi s-a modificat mie ritualul de ingrijire , seara, de cand sunt la facultate,precum si cate produse folosesc pe timpul serii,inainte de a ma baga la somn.
Pentru dus,folosesc cam 4 produse:
-gel de dus(my fav.e Balea acum)
-gel de igiena intima(de la Oriflame)
-sampon(Gerovital plant,dar caut un altul.Aveti idei?:D)
-balsam/masca(rar amandoua)(kallos)
Apoi pentru fata:
-demachiant(de ochi si de fata)(elmiplat si ivatherm)
-gel exfoliant(elmiplant)
-crema de noapte(Lady's)
-crema de cosuri(clearskin)
-un fel de anticearcan(balea)

Iar pentru corp:
-crema de maini(avon)
-crema de picioare(oriflame)
-crema de corp(fennel)

Deci in total pentru o seara folosesc cam 12 produse , ceea ce mi se pare wow!.cam multe.Totusi sunt necesare si nu pot fara.
Sunt eu nebuna doar, sau e normal?Voi cam cate produse folositi seara?Trebuie sa recunosc ca mai demult,nu foloseam atat de multe;saream peste partea cu cremele de corp in mare parte si cateva din cele pentru fata;)).
That's all folks:)
Pupici:*

3 comentarii:

  1. eu am simplificat mult de cand am devenit fan unturi...folosesc untul de cocos , cacao , shea... si pentru hidratarea corpului , masca par , demachiant...incearca si o sa fi multumita !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu mi se pare ca ar fi prea multe. Cam tot atatea folosesc si eu odar ca nu in fiecare seara (pentru ca sunt lenesa :) ). Dar cateodata fac si eu ca si Coco, folosesc ulei de cocos pentru par, corp si fata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi se par multe, cand le folosim nu ni se pare ca exageram. Dar sunt necesare toate. Am avea calcaie uscate, pielea corpului iritata, maini uscate si ten cu imperfectiuni daca nu am folosi aceste produse.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template