duminică, 18 noiembrie 2012

Chocolate night

In cazul in care nu stiati,mall-ul din Timisoara a avut aseara un eveniment,numit Chocolate night.Ceva in genul Noaptea reducerilor.

Si nu puteam lipsi,nu?
Din pacate am fost cam dezamagita per total.De ce?
1)Era o nebunie.Pliiin de oameni , imbulzeala,cozi lungi.
2)Reduceri si nu prea.In afara de New Yorker unde chiar am vazut preturi scazute(gen20,30lei) in rest tot scumpe erau.La Bershka,Pull&Bear si Stradivarius nici macar nu erau reduceri din cate retin.
3)Vanzatoarele(multe la numar,sa faca fata la multimea de oameni) erau putin cam insistente.Asta e parerea mea dupa cele patite la Yves Rocher.
4)Concertul cred ca a fost frumos;pacat ca sunt mica de inaltime si era multa lume in fata mea,de unde rezulta ca nu am vazut nimic:))

Si totusi,ca sa termin intr-o nota mai pozitiva,de ce sa nu recunosc ca mi-a si placut faptul ca:
-la Yves Rocher erau reduceri de 30% la anumite produse si mi-am luat un demachiant pe care mi-l doream de mult
-si la Meli Melo erau ceva reduceri dragute
-era muzica tare,iti dadea chef de dansat.Adica te inveselea(I am kind of silly,I know)

Concluzia mea e ca aceste nopti de reduceri,cel putin la noi,nu sunt atat de profitabile;reducerile sunt mici,sau unde sunt mai semnificative(aici ma refer la haine),marimile/modele bune sunt luate...Cu toate astea,o sa merg si la anul.Just for fun;)).

Pupici:*

2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template