duminică, 25 noiembrie 2012

Black Friday

Ori n am eu noroc,eu nu stiu sa caut......de fapt,nu prea stiu ce vreau...ca sa caut..
Daca de noaptea reducerilor nu am prea avut noroc,nici cu noaptea asta neagra nu mi-a prea iesit.
Am asteptat cu nerabdare ora 00,ca sa intru pe siteurile de make-up.La 00:01 erau blocate.Pana ce in final mi-a mers,am selectat produsul dorit(voiam un luciu de buze si un concelaer , dar nu mai era cel de al doilea)
Eram dezamagita,dar totusi happy pentru noul luciu de buze de la nyx,pe care il asteptam cu nerabdare.

Ieri insa mi s-a spulberat totul,caci m-au sunat cei de la site si mi-au spus ca luciul nu mai e pe stoc.Nici nuanta pe care o voiam si nici alta...Asa ca nu mi-am luat nimic de Black Friday.
In alta ordine de idei.mi-a ramas gandul la concealerul de la Nyx.E vorba de acesta:

Stiti vreunul bun,care sa fie tot asa cu pensulita?!ma gandeam la cel de la  elf,dar nu sunt hotarata.
Voi v-ati luat ceva vineri?
Pupici:*

7 comentarii:

  1. eu mi-am luat 5 carti de la libris... astept sa imi vina coletelul.. :D si am mai luat si o masina de spalat.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am cumparat luciu de buze pe mya shop,balsam sleek,paleta nyx catwalk si un fond de ten:) incearca acolo,poate mai sunt in stoc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fain.eu pe mks am bagat comanda:(.este in stoc pe mya shop,dar nu mi l trebe asa...era ideea ca am pus o comanda mai mare,comuna , imparteam si transportul,era si reducerea aia:(

      Ștergere
  3. Este unul la Maybelline, tot asa cu buretel, Superstay 24 hours, il am eu si e foarte bun. Din cate stiu nu se gaseste la noi, eu l-am luat de pe ebay.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca e fff laudat dincolo.il vreau:X.dar nu stiu sa comand pe ebay:(

      Ștergere
  4. Si eu am vrut sa dau o comanda de la MakeupShop, dar ce imi doream eu (gene false si adeziv) erau reduse prea putin sau chiar deloc...asa ca mi-am comandat niste carti de pe elefent.ro, pe care abia astept sa le primesc :X

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template