vineri, 26 octombrie 2012

Tag: Our Beauty Blog


Acest tag este primit de la Kathy,careia ii multumesc ca s-a gandit la mine.Cum nu sunt prea activa pe blog,credeam ca m-a uitat lumea.E frumos cand descoperi ca nu e chiar asa:)
1. Care sunt postarile voastre preferate?
 Haul-urile,produsele fav.ale lunii
2. Ce fel de bloguri citiți?
 Beauty related
3. Cum ați ales numele blogului?
 Nu aveam idee de un nume,asa ca am zis ca va fi no name:)). ciudat...da
4. Ce alte bloguri vă inspira?
 Nu o sa dau nume ca sunt multe...cele la care sunt abonata
5. Numiți un truc pe care l-ai învățat de la o alta bloggerita.
Am invatat cum sa imi dau jos usor oja cu sclipici.nu retin cine facuse postarea.
 6. De ce ti-ai dorit un blog?
 Pentru ca incepusem nebunia cu cosmeticele,incepusem sa citesc despre ele si am vrut sa am si eu un cuvant de spus,sa povestesc si eu despre experienta mea:P
7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mult?
Pfff....sincer nu stiu!
8. Numeste un lucru bun si unul rau in a fi bloggerita de beauty.
Cunosti multi oameni,aflii despre produsele noi aparute,despre oferte.etc.Iar un lucru rau,ar fi acela ca intr-o maniera sau alta te expui(prin poze,prin ce scrii ) si nu e mereu bine asta.
9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
 Sa incerce sa rezolve problema,sa isi spuna oful si apoi sa treaca peste.
10. Cat de mult timp iti ia conceperea unei postari? 
Cele in care iau pozele de pe net,sau doar scriu 10minute.Cele cu poze facute de mine,jumatate de ora,pana decupez pozele,le uploadez.etc
11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
Cu Deia,cu Dariaa si cu Dedeea:D
12. De unde iti vin ideile pentru o postare?
Vad ceva prin camera , la cosmetice si ma gandesc ca nu am scris despre x.Sau vad la tv/net ceva...
13. Arunca tag-ul la vecina!
 O sa il dau la Modniza,Dedeea,Bondarica si Deia

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template