marți, 2 octombrie 2012

Reorganizare

Acum o saptamana am vazut o cutiuta super draguta la Jysk si nu m.am putut abtine sa nu iau una.Desi nu stiam exact ce o sa pun in ea,in cele din urma paletele de farduri au incaput numai bine:D.
Pe de o parte e mai organizat si pe de alta,asa am ocazia sa folosesc toate paletele,caci le vad insirate in cutie.Inainte alegeam una,doua si pe acelea le foloseam toata saptamana.


Anyway,azi am avut o revelatie , cum ca vreau sa imi pun si bronzerele(ca tot am strans in ultima vreme) si blushurile tot intr-o cutie din asta.Insa pana mai ajung pe la Real,am luat o cutie normala de papuci si voila:


Sper sa imi fie mai usor si sa folosesc mai multe in fiecare saptamana,caci e pacat sa stea uitate.
Daca vreti sa scriu despre un anumit produs,let me know.
Voi cum va tineti cosmeticele?
Pupici:

5 comentarii:

  1. De unde ai Essence Back To Paradise? Nu l-am mai vazut pana acum pe undeva :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dintr-o piata unde se vand multe chestii.si avea si alte palete essence si catrice.probabil furate...

      Ștergere
    2. Flavia? Tb sa mai trec pe acolo si eu!:X:D

      Ștergere
  2. ar trebui si la mine o...reorganizare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Te urmaresc si as fi recunoscatoare daca ai trece si pe la mine...te-am bgat la ce bloguri urmaresc:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template