vineri, 7 septembrie 2012

Tag:7 things

Am primit si eu acest tag de la Itg Theo si ii multumesc frumos ca m-a nominalizat.
Sa incepem

7 lucruri ciudate despre mine


  • imi place sa miros diverse (mancare,haine,farduri:)) )
  • ma trezesc noaptea uneori,ma uit in jur si dorm la loc
  • cand eram mica,evitam sa calc pe capacele de canalizare
  • cand fulgera imi bag telefonul sub perna(sa nu il fulgere:)) )
  • nu ma pot abtine si ma tot "piscalesc" pe fata,la cosuri...astfel dintr un punct mic rezulta ditamai cosul/pata rosie
  • plang la melodiile lente,mai ales daca le asociez cu cineva
  • am 2 degetele lipite la picioare...exact asa are bunica  mea...

7 lucruri pe care nu le suport

  • sa fiu luata de sus
  • sa fiu barfita
  • sa fiu mintita
  • sa merg la cumparaturi si sa nu cumpar nimic:))
  • sa ma cert cu sora mea
  • sa nu mi se recunoasca meritele
  • sa astept cu nerabdare sa se intample ceva , ca in ultimul moment sa se contramandeze totul

7 lucruri fara de care nu pot sa traiesc



5 comentarii:

  1. Haha, si eu miros tot felul de chestii:)). La fel si faza cu piscalitul, dintr-un punctulet fac ditamai rana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aia un telefonul să nu îl fulgere e maxim! =)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu si acum evit sa calc pe capacele de canalizare:)) Te asteapta un tag si pe blogul meu:*

    RăspundețiȘtergere
  4. deci prea tare:)) si eu am degetele lipite la picior :)) urasc chestia asta dar asta e , e ceva deosebit:))(pt ca nu au toti:)) )

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template