marți, 4 septembrie 2012

Tag Primul/prima

Nu cred ca am primit acest tag de la cineva,insa m-am hotarat sa il fac,pentru ca e dragut.

Eu foloseam cosmeticele mamei in cea mai mare parte,pana am ajuns in liceu,cand am devenit reprezentanta Avon.Anyway  o sa raspund doar la ce imi amintesc;)

Primul fond de ten a fost de la Avon.Care,nu retin.Dar clar de la Avon.
Prima pudrã a fost tot de la Avon si stiu ca m-a tinut mult timp si am terminat-o.Mi-a placut si as recumpara-o si acum.
Primul rimel a fost unul de la Maybelline cu doua capete.L-am primit cadou de Craciun si eram mega incantata
Prima paletã de farduri a fost probabil cea de la Ruby Rose cu mai multe nuanta (sau vreun quad de la avon?!)
Primul ruj pe care mi l-am cumparat eu a fost de la Miss Sporty,o nuanta de frumoasa de roz.
Prima ojã a fost ceva no name.
Primul tuş a fost de la Oriflame,unul carioca.
Primul produs de lux a fost probabil de la Benefit , creasless cream-ul.
Primul blush a fost intr-o paletuta primita,insa nu l-am folosit
Primul dermatograf a fost tot de la Maybelline,era in set cu rimelul.
Primul contur pentru buze a fost primit acum vreo 2 ani si l-am folosit de vreo 2ori.Era de la Miss Sporty.
Primul balsam de buze a fost din comert  , din acela cu 2 lei:))
Primul gloss a fost de la Avon.

Cam atat.
Sper ca v-a placut.
Pupici:*

4 comentarii:

  1. Foarte dragut ca inca iti mai amintesti ! Apropo rimelul era bunicel ? Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,cel putin atunci eram incantata.nu l am mai avut de atunci

      Ștergere
  2. Tentat tag-ul,poate o sa il fac si eu,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Si prima mea paleta de farduri a fost de la Ruby Rose, dar cel mai tare ma amuz cand imi amintesc cat eram de incantata de gloss-urile acelea tip roll-on, care erau extrem de ieftine atat la propriu cat si la figurat:))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template