sâmbătă, 1 septembrie 2012

Review:"Coralista"

De mult timp am auzit de blushul Coralista de la Benefit si iata ca am avut norocul sa il castig la un concurs , pe pagina celor de la Cosmetic Style.
Eram datoare cu un review de mult,insa mi-am rezervat putin timp ca sa il testez :)

In primul rand ambalajul e unul deosebit.E o cutiuta care se desface frumos,are o pensulita,plasata intr-un loc special de plastic,iar dedesupt e blushul!!!! Si are si o oglinda micuta,dar simpatica.
Pensulita e buna,adica chiar am folosit-o.Si spre deosebire de multe fete de pe ytb,eu nu am rupt cele doua parti ale cutiei.Le-am lasat unite.Like this:

Gramajul e mare dupa parerea mea(cred ca intr-un an l-as termina,daca l-as folosi zilnic:))
Nuanta e un roz cu sclipici , desi ar trebui sa traga spre corai.Mie imi place. E girly si se potriveste oricui , cred.
-poza preluata de pe net-
E pigmentat,insa ca rezistenta nu mi se pare ca e foarte deosebit(sa reziste mai mult ca alte blushuri-maybe it's just me-).

Pe langa asta,nu imi place pretul.E foarte mult,dupa parerea mea,asa ca , sunt chiar lucky ca l-am castigat,pentru ca desi l-am swatchuit de multe ori in Sephora,nu m-ar fi lasat inima sa dau atat de mult pe el(83 lei parca).
Totusi e bun pentru calatori.La mare a fost singurul blush pe care l-am luat,pentru ca nu imi era frica ca o sa se sparga(din cauza ambalajului).Inca un plus;))

Per total imi place,il folosesc destul de des,cu drag.Daca aveti ocazia sa vi-l cumparati,eventual la reducere sau in ceva set,e chiar ok.Din cate stiu s-au facut si luciuri de buze pentru blushurile lor in cutiuta.

Sper ca v-a fost util acest scurt review.
Pupici:*

P.S:Aparent acest blush e fake.I feel so stupid.Parerea mea despre el ramane aceeasi,doar ca nu e parerea despre Benefit Coralista.

7 comentarii:

  1. Jesus, 83 de lei ?
    Pensula arata super bine ,culoarea blush-ului nu-mi place.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super.Dar nu cred ca as investi mai mult de 30 lei pe un blush...sa fim seriosi...sunt la Farmasi si Flormar nuante asemanatoare si accesibile la pret.

    RăspundețiȘtergere
  3. E super culoarea:X Dar intr-adevar e cam scump...oricum, felicitari ca l-ai castigat, esti o norocoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  4. E cam fake produsul pe care l-ai primit, din pacate. Uite deosebirea aici http://livesaysthegirl.blogspot.ro/2010/10/benefit-coralista-fake-vs-original.html
    Daca aveai originalul iti placea si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate e fake dupa cum spune si Cristina...

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau..nu e vina ta, ci celor care au organizat concursul! Rusinee!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template