miercuri, 5 septembrie 2012

Gift:X

Poate stiti de la alte fete,de la alte editii,ca din cand in cand , noi , bloggeritele, organizam giftaway-uri.Adica  ne dam cadouri una la alta(suntem alese prin extragere) si incercam sa gasim ceva frumos pentru cadorisita.
Azi mi-a venit mie randul sa-mi primesc cadoul si sunt tare happy.
Am primit lucruri care imi plac si anume:

-crema de corp de la Fennel cu aroma de pepene (ador mirosul asta.am si eu una de la Thai Spa ,dar curand o termin-asa ca a picat la fix)
-Oja Rimmel-prima oja de la firma asta.De abia astept sa o incerc:X.Laura spune ca se usuca repede,asa cum scrie si pe ea
-Un ruj de la Alix Avien- imi place foarte foarte mult.Nuanta e pe placul meu,e cremos si cred ca si rezistent(am baut apa dupa ce l-am aplicat si inca am ruj pe buze;)) )-asta asa ca o prima impresie....

Si ce mi-a placut tare mult a fost scrisorica ei,pentru ca da o tenta personala intregului cadou.
Multumesc Laura.
Sper ca si cadorisita mea sa se bucure de produse.

Pupici:*

3 comentarii:

  1. Foarte draguta ideea.Nu stiam de giftaway-uri.Foarte util cadoul,sunt curioasa cum se comporta rujul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos,sunt curioasa de nuanta rujului.

    RăspundețiȘtergere
  3. As dorii sa pot participa si eu la astfel de gift away cum ma pot inscrie ?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template