duminică, 26 august 2012

Tag:tu ce citesti?

Iris mi-a dat si mie acest tag interesant,asa ca azi m-am decis sa il fac.


Reguli :
1. Fă un rezumat al ultimei cărți citite / a unei cărți care te-a surprins într-un mod plăcut  sau a unei cărți care consideri că oricine are ceva de învățat din aceasta .
 ( Puteți pune și imagini / citate .)

2. Numește 3 cărți care ți-au plăcut și consideri că merită citite.

3. Numește 3 cărți care nu ți-au plăcut sau care te-au plictisit încă din primele foi :

4.Dă tag-ul mai departe altor 10 bloggerițe

1.Cartea mea preferata este "Mananca , Roaga-te Iubeste" (cea dupa care s a facut filmul)
E vorba de o femeie care trece printr-un divort si se arunca in bratele primului venit,deoarece nu era genul care sa stea singura.Nici aceasta relatie nu merge si decide sa ia pauza timp de un an de la orice relatie si sa se regaseasca.Mere in Italia unde descopera talentul culinar al italienilor,mananca mult , se ingrasa,insa este fericita.Invata limba,cunoaste oameni si se desprinde usor usor de trecut.Apoi in India afla despre meditatie,o practica si atinge praguri spirituale inalte.Spre final,isi petrece timpul in Indonezia,unde afla alte metode de meditatie si isi intalneste si dragostea.
Sunt trei locuri,toate incep cu I,iar fiecare are un impact(pozitiv)asupra ei.Mananca in Italia,se roaga in India si iubeste in Indonezia.
De ce mi-a placut atat de mult?!
In primul rand,e  prima carte citita dupa mult timp si s-a nimerit sa o citesc intr-un moment in care m-am regasit cu personajul principal(suferam si eu dupa o veche dragoste).
Cartea asta m-a motivat sa trec peste,sa merg mai departe.Vreau sa invat italiana pentru ca e o limba foarte frumoasa si sincer,desi o sa ziceti ca sunt nebuna,am devenit interesata de toata treaba cu meditatia.Starile descrise acolo,de pace si liniste sufleteasca,mi-au captat interesul.

2.10 negrii mititei-Agatha Christie-love love love it:D
Memoriile unei gheise-Arthur Golden
Copilul nascut joi-Sandra Brown

3.Iona-Marin Sorescu-oribila-mi-a picat si la bac
si zau ca nu mi amintesc alte 2 acum

Dau mai departe tagul la:

4 comentarii:

  1. Pare interesant tag-ul,cred ca o sa il fac si eu;**

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare tagul:X si eu am adora 10 negrii mititei,ca de altfel toate cartile aghatei:X
    ps:iona si pe mn m-a plictisit groaznic:))Bine ca a fost super scurta,insa romanul "ION" a fost cel mai greu de citit:)) Mai citeam 10 pagini,mai faceam o ora paza sa l injur pe ion:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Ai un tag de la mine aici:http://the-may-day.blogspot.ro/2012/08/liebster-blog-award-ro.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-a placut enorm "Zece negri mititei", e o carte usor de citit, dar care reuseste sa te tina in suspans pana in ultima clipa. Daca zici ca esti interesata de pace, liniste sufleteasca, etc iti recomand "Secretul" si "Puterea" de Rhonda Byrne:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template