marți, 21 august 2012

Naked Tuesday

Azi iau si eu parte la curentul nude din blogosfera.
Si desi aveam planuit un review,sau make up, azi mi-a venit alta idee.
O sa va arat produsele mele nude favorite pentru ochi,fata,buze si unghii.

La ochi am ales paleta Au Naturel,care are niste nuante superbe,desi gasiti cateva nuante la fel de frumoase si in Oh so special.

De asemenea imi place la nebunie fardul Low Profile de la Benefit(si ca un dupe exista un mono de la Flormar -parerea mea)

Apoi la capitolul fata,am ales blushul de la Elf , in nuanta Peachy Keen;Mi se pare tare dragut,accesibil si e o nuanta care merge purtata oricand.

La buze a fost usor,deoarece nu am multe produse in nuante nude pentru buze.
Am un ruj de la Avon,nuanta Sultry Bronze(e putin cam puternic pentru nude poate,dar daca te dai doar putin pe buze,arata destul de natural ) si un luciu de buze tot de la Avon,nuanta nude.

Pe unghii nu prea port nuante calde,cuminti,in ultima vreme.Vara asta cel putin am avut toate culorile curcubeului pe unghii.Insa cand vreau ceva cuminte,am 3 variante:
-oja Avon Color Trend nuanta minimalistic peach.
-ojele Farmasi-nuantan54 si 12(sau 42-e sters nu se vede)

Iata o manichiura facuta cu ajutorul celor 2 oje de la Farmasi:


Sper ca v a placut postarea si va invit sa treceti si pe la restul fetelor care au facut azi postarea  Naked Tuesday:

Roxanna Bella: www.mayasecret.com
Elena Arriana http://despreingrijiremakeupsinunumai.blogspot.ro/
Alexantza - http://alexantza.blogspot.ro

11 comentarii:

  1. suuuper, ai ceva nude <3 . cu e cel de la benefit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte frumos.l am folosit f mult de aia am si ajuns la fundul lui.doar ca e putin prafos

      Ștergere
  2. Paleta Au Naturel e si preferata mea!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac tare mult nuantele nude si in machiaj si pe unghiutze, iar unghiutzele tare arata tare bine :):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu prefer ceva foarte inchis la unghii, gen albastru marin, negru,gri mat. Prefer si nuantele turbate:D Insa sa fie mate! Indiferent ce aleg:D Eu nu prea sunt prietena cu sclipi-sclipi :D

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase toate produsele de machiaj, dar si unghiutele imi plac! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. nuantele de pe unghii m-au cucerit asa in combinatia data :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi place blushul, pare atat de frumoasa culoarea! Si paleta Sleek arata tare bine :D Sa mai zic de oje sau ma opresc?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu acelasi blush si parca are alta nuanta, mai roz :-/ Imi plac ojele de la Farmasi, nuante frumoase :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template