duminică, 1 iulie 2012

Wishlist de vara

Sunt cateva produse pe care as vrea sa le incerc in vara asta.
Pe cateva poate o sa le si cumpar,altele insa raman la stadiu de dorinta;))
Iata despre ce e vorba:

BB cream pentru tenul gras-de curiozitate,in zilele astea de vara,cred ca ar merge foarte bine

Set de pensule pentru ochi Real Techniques-trebuie sa le am!!!

Paleta Sleek Monaco-are nuante vii,frumoase

Fond de ten Pure touch-am avut un tester si mi s-a terminat si il vreau din nou:((

Lip Stain Elf-imi place mult ideea de lip stain si ambalajul celui de la elf

Beauty Encyclopedia-am destule farduri,dar mi s-a pus pata pe o paleta din asta,din cauza ambalajului

Iluminator Essence-am auzit ca e bun;curand o sa il si am-nu gasesc poza:|
Blush crema de la Maybelline sau Essence-l-am incercat pe cel de la Maybelline si e superb:x

~Pozele sunt preluate de pe internet~

Cam atat momentan.Mai adaug pe parcurs;)).Voi ce va doriti vara asta?Pupici.O duminica minunata.Si daca vreti,dati un ochi pe pagina de facebook.E un mic giveaway pana deseara.

12 comentarii:

  1. si eu vreau blushul dream musse :X BB ma incanta si pe mine,insa o acopri si petele mele lasate de acnee:-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu . modniza zice ca acopera bine:X.daca il iau ii fac sigur review

      Ștergere
  2. bb cream o sa ti placa! chiar nu ma asteptam,super produs.are acoperire f buna,dar tenul arata foarte sanatos. cam 27 de lei in hipermarketuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da?!sper sa il cumpar curand si sa scap si de cosuri,ca sa il folosesc:P.

      Ștergere
  3. Hai ca am devenit si eu curioasa cu acest BB Cream pentru ten gras. Cel normal nu mi-a placut deloc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel normal ma tenta dar mi-era teama ca e prea uleios pentru mine.asa ca am asteptat:D

      Ștergere
  4. blush-ul cream de la essence l-am gasit online daca vrei :D super wishlist , eu zic sa nu iei beauty enciclopedia aia e mare porstie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca mi ai dat siteul,ms.dar as vrea sa caut mai intai de la maybelline caci l am testat si mi place mult.stiu ca e prostie dar are ambalaj nice

      Ștergere
    2. de la maybelline sunt discontinued :D trebuie sa fi norocoasa ca sa prinzi exact ce culoare vrei

      Ștergere
  5. blush-ul de la Maybelline l-am cautat acum ceva vreme si peste tot mi s-a spus ca nu se mai face si la noi nu se mai aduce. doar pe net il poti gasi. in schimb il am pe cel de la essence si imi place foarte mult, il folosesc aproape de fiecare data cand ma machiez :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai at poate il iau pe acela.vai de cand nu ai mai lasat comment pe blog.de ce m.ai uitat;))>?

      Ștergere
  6. nu te-am uitat :p, iti urmaresc fiecare postare, dar abia imi fac timp sa va citesc, ca deh, politehnica asta :)). si m-am uitat la toate video-urile de pe youtube si imi plac tare mult

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template