sâmbătă, 21 iulie 2012

Review Essence Highlighter

Daca mai tineti minte wishlistul meu,spuneam ca vreau iluminatorul de la Essence.Ei bine Dedeea a fost o scumpa si m-a ajutat sa pun mana pe el.In plus,mi-a dat si fdt mineral de la Pure touch pe care il voiam.Deci 2 dorinte au fost indeplinite.Asa ca  thanks Dedeea!!!!

Buuun...iata cum arata minunatia:




Ce imi place:
-are 15 ml si e de ajuns sa folositi o cantitate mica,deci o sa tina o vreme
-ambalaj micut,dragut,practic-pompita pune o cantitate nici prea mare nici prea mica
-se vede pe piele foarte frumos-zona chiar se vede iluminata
-rezista cateva ore bune(vreo5 sa zic:-s.nu am fost prea atenta la aspectul asta)
-pret 10 lei!!!!!!!!!!



Ce nu imi place:
-ca se gaseste mai greu putin.pe site nu am gasit si nici la magazinul cu Essence din orasul meu






Singurul iluminator pe care il mai am , e cel pudra de la Elf,deci nu pot face comparatie cu alte iluminatoare lichide.Insa eu sunt atat de multumita de el,ca il folosesc zilnic.Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult:X.
Daca aveti ocazia sa vi-l luati,eu chiar vi-l recomand.
Pupici:*
Un weekend frumos!

4 comentarii:

  1. Eu am un iluminator lichid de la Elf si imi place foarte mult. Ma bucur ca ai facut acest review deoarece iluminatorul meu este pe terminate si sunt in cautarea unui inlocuitor:*

    RăspundețiȘtergere
  2. hey..uite id ul meu lauraadiaconu , as vrea sa ma ajuti cu ceva dak poti:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te rog,bagi tu idul meu in lista ta?ca eu intru de pe mail,ca nu merge messu.si nu pot adauga.madalinasiescu eu.sau daca nu,pe fb sunt mai mereu online.

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template