duminică, 8 iulie 2012

OOTN:green forest

Sunt tare fericita sa va arat o rochita noua , foarte frumoasa si a carei culoare o iubesc:X.Am avut de ales o rochita de pe Oasap si nu a fost o decizie prea usoara,pentru ca sunt multe multe modele frumoase acolo.

Am ales o rochita verde pentru ca sincer e o nuanta frumoasa,pe care nu o mai am (majoritatea rochitelor sunt albe,negre,aiurea:-j) si are un model dragut pe o parte.Are cateva cute incat pot sa imi acopar burtica:D.
Singurul lucru care nu imi place prea tare e cum se vede la spate,dar asta nu are legatura cu rochita , ci cu posteriorul meu prea mare;)).
Si acum cateva poze:

Pe siteul lor mai sunt foarte multe modele superbe de rochite:x.Imi clatesc ochisorii cu ele :D
Pupici:*

11 comentarii:

  1. Superba rochita,chiar nu o vazusem pe site
    Imi place mult detaliul de la umar

    RăspundețiȘtergere
  2. wow ce frumos iti sta in culoarea asta:X..superba rochita..iar corpul tau arata chiar "apetisant" ai forme ceea ce e bine (si crede-ma ca asta iti spune o slabanoaga:D) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Sustin si eu ce a spus Alexandra. Mai bine concentreaza-te pe partea de tonifiere si sa te simti bine in pielea ta.
    Gorgeous:)

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba culoarea, iti vine foarte bine rochita!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna
    imi place blogul tau, te urmaresc, as fi tare bucuroasa daca m-ai urmari si tu!
    I wish you a fab day!!
    xoxo
    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. AI un premiu pe blogul meu:*
    http://dedeeasclothes.blogspot.ro/2012/07/liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte dragutssa rochitssa:**iti sta super bine.<3

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti sta genial in ea :x !
    Si pe mine ma tenteaza atat rochitele cat si tricourile de pe site dar majoritatea care imi plac sunt " one size " si nu vreau rochita'n loc de tricou ..


    Pupici :* !

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna as vrea sa imi comand si eu ceva de pe oasap, transportul este gratis? Si cum se face plata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am comandat printr un program pt bloggeri si nu am platit nimic.nu pot sa te ajut.imi cer scuze

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template