duminică, 15 iulie 2012

Liebster Blog Award

Am primit acest blog award de la Dedeea . Ea mereu e o draguta si nu uita de mine,desi eu recunosc,n-am fost prea activa pe blog lately.


Rules:
1.Post the Liebster Award image on your blog.

2. Each person must post 11 things about themselves.

3. Answer the questions the tagger has set for you plus create 11 questions for the people you've tagged to answer.

4. Choose 11 people and link them in your post.

5. Go to their page and tell them. 
6. Remember no tag backs!

11 Lucruri despre mine

1.M-am angajat de 3 saptamani 
2.Am inceput sa citesc si imi place.Nu credeam ca o sa spun asta vreodata:D
3.Am facut Tae-bo,dar m-am lasat din pacate.Sper la toamna sa revin.Intre timp inot.
4.Am devenit obsedata aproape, de rochite.Imi iau aproape in fiecare saptamana una si adooor sa le port.
5.Cand am mult timp liber,imi place sa gatesc
6.Imi place sa ies mult in oras;de obicei in ziua in care sunt libera;incerc sa profit de ea la maxim.
7.Am descoperit limonada de piersici , mere si kiwi si-mi plac muuult:X
8.Imi place sa filmez si feedbackul ma face fericita de cele mai multe ori
9.Sunt intr-un fel de "cura" cand vine vorba de cosmetice.Incerc sa nu mai cumpar chiar asa in prostie,orice,doar sa fie:D.Calitate , nu cantitate(si aici a avut un rol si Dedeea.Thanks:P)
10.Imi e dor de casa si de multe ori imi vine sa plec , dar stiu ca n-as avea ce face si m-as plictisi.Aici macar,am prietenii,locurile faine si serviciul.
11.Mi-ar placea o cariera in televiziune,pentru ca imi place sa vorbesc in fata camerei;si imi doresc sa invat candva italiana(asta din cauza unei carti pe care am citit-o) si sa intru intr un grup de dans modern.Adooor sa dansez

Acum intrebarile de la Dedeea:
1.Ce tara ti-ai dori sa vizitezi?
Spania
2.Unde te vezi pentru 10 ani?
Casatorita cu un copilas ,gandindu-ma la al doilea(sau al doilea sa fie pe drum)
3.Cum arata casa ta de vis?
Cu etaj,geamuri mari de sticla in living,un semineu,mobila confortabila si moderna,aranjata cu gust.
4.Ce produs cosmetic iti doresti ?
Pensulele de la sigma (de fata) si de la real techniques(de ochi)
5.Ce film te-a impresionat in ultima vreme?
V for Vendetta.Superb!
6. Care a fost cea mai vesela intamplare din viata ta?
Vesela?nu stiu ...daca te referi la funny,sunt multe.Daca la intamplare fericita,ar fi cand am aflat ca am trecut la niste materii aici la faculta,sau cand am primit trandafiri in poarta de la cineva...
7.Ce cadou te-a impresionat in mod deosebit?
Nu era chiar cadou,insa acum vreo 2 ani cred,o fata pe care nu o cunosc,Lory,mi-a trimis un colet enorm(de 3 kg jumate) cu produse cosmetice.Pt prima data atunci mi-au dat lacrimile de fericire cand am deschis coletul.Multumesc:*
8.Ce alegi vara? Marea sau muntele?
Varaaaa.La mareeee,la soareeee.fetitele sunt....:))
9.Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il detii?
Un creion de la ada cu un leu
10.Cum a fost prima intalnire pentru tine?
Pfff , dar crezi ca mai tin minte;))? Cu emotii mari si ganduri despre ce va fi.
11.Care este felul tau de mancare preferat?
Imi place ff mult mancarea chinezeasca:X.acum 2 zile am mancat.Mi-am facut o regula:sa mananc in fiecare luna macar o data mancare chinezeasca 

Intrebarile mele:
1.Cati ani ai?
2.Mai ai vreun prenume?si ce prenume ti-ai fi dorit sa ai?
3.Care e cartea ta preferata si de ce?
4.Dar filmul?
5.Care e produsul tau cosmetic favorit?
6.Cine te inspira cand vine vorba de make-up?
7.Cand si de ce ai inceput sa iubesti cosmeticele?
8.Ce cadou ai vrea sa primesti de ziua ta?
9.Cand iesi in oras,pe ce pui prima data mana?Rochita,fuste sau pant.(de oricare-3/4,scurti,lungi)?
10.Care e visul  pe care sti ca nu o sa il indeplinesti niciodata?
11.Ce limba ai vrea sa inveti?


Nominalizez:

7 comentarii:

  1. Ce frumos:x Multumesc pentru raspunsuri:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mult pentru nominalizare..e super interesant:) si eu a o obsesie cu rochitele si mai rau cu sandalutele:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, ce tare! Felicitari pentru job, sper ca iti place. Tag-ul ala mi se adreseaza si mie sau doar lui Pixie? :p Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :* Felicitari pentru job si ma bucur mult pentru tine! Te pup si iti doresc un inceput de saptamana cat mai placut!:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template