marți, 3 iulie 2012

Lady's Haul

In sfarsit au ajuns in manutele mele produse Lady's,despre care am auzit multe in ultima vreme.Eu am incercat mai demult cateva oje si un intaritor care imi placea mult.
Lady Delisha mi-a trimis un colet ,in care a pus produse din diferite categorii.
S-a gandit ea la toate

Pentru buze:
-un luciu Impala
-un balsam de buze cu aroma de capsuni




Pentru ochi:
-un rimel
-un tus cu sclipici

Pentru fata:
-o masca reparatoare

Pentru unghii:
-4 oje frumoase

Video cu ele aici.

O sa le fac si review :)

Si in curand o sa fie un mic giveaway pe youtube , deci stati pe aproape.

Pupici:*

15 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere si sa te faci frumoasa cu ele! Nah ca am scos si o rima :)).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere! Sunt foarte frumoase!,

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu treci, te rog si pe la blogul meu? L-am creat de putin timp si as avea nevoie de sustinere! Si apropo, produsele Lady's sunt de calitate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trecut:).o sa le incerc si o sa zic.parerile sunt impartite ca de obicei

      Ștergere
  4. eu as da o comanda numai pentru oje:X am vazut pe bloguri niste notd uri superbe cu ele:X abia astept reviewurile..poate faci si notd-uri:) sa le folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Am incercat sa te contactez la rubrica "contact", fara succes, insa. Te-am adaugat in blogroll. Te rog arunca o privire si, daca iti place si consideri ca merita, poate ma adaugi si tu:
    http://the-may-day.blogspot.com/

    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere :X Ojele sunt superbe :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu ojele din mijloc si imi plac enorm, arata foarte bine pe unghii. Sa le folosesti pe toate cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna am observat pe youtube ca fetele aveau in comanda si niste "testere" de crema de fata.Se pot comanda sau le primesti ca bonus ?Sau erau bonusuri pentru acele fete?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca pui comanda de nu stiu ce valoiare.eu nu am pus comanda.le am primit pt testare

      Ștergere
  9. Am si eu oja mica de la isabelle dupont roz cu reflexii verzi ..e absolut adorabila

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template