duminică, 17 iunie 2012

Tag:what's in my bag today

Deia, mi-a dat si mie acest tag,pe care desi l-am mai facut,m-am gandit sa il onorez din nou pentru ca am inceput sa port alte lucruri cu mine in geanta.
Nu o sa va arat geanta,pentru ca o schimb in functie de tinuta,de unde merg(mai mica , mai mare) dar sunt cateva lucruri pe care le iau mereu cu mine si anume:
-mini deodorant nivea invisible
-parfum Incandessence
-servetele umede/uscate
-guma Orbit
-Luciu de buze Nyx:X.loooove it
-telefoaneleeee:))
-uneori apa termala,dar mai rar in ultima vreme


-cheile de la camera
-portofelul


Caaaam atat:D
Multumesc de tag :*
Pupici:*

9 comentarii:

  1. ce simpatic e mini deodorantul:X super util,cred ca o sa mi l achizitionez si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.De unde ti-ai cumparat minideodorantu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la un magazin cu cosmetice de acasa cu2,5lei:P

      Ștergere
  3. Ce dragut arata luciul de buze Nyx . Eu am un ruj de la ei pe care il folosesc zilnic de o luna :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si ceva ruj de la ei,dar nuanta nu arata bine pe buzele mele.insa luciul il ador:x

      Ștergere
  4. Ai primit un tag de la mine sper sa il faci :*:) http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/beautiful-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Telefonul, servetelele si orbitul sunt sfinte si nu le las niciodata acasa , cheia...ummm , aia mai ramane in usa pe dinafara :))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template