luni, 11 iunie 2012

Project pan again?!

Se pare ca nu sunt singura care se bucura atunci cand termina un produs.Mai ales cand ajung la fundul unui fard(lucru care se intampla cam rar),asa ca mi-am propus mai multe lucruri:

  • sa investesc in produse mai scumpe si de calitate
  • sa nu mai cumpar doar pentru a cumpara,mai ales daca mai am ceva la fel acasa
  • sa imi ajut tenul sa arate mai bine(sa il ingrijesc mai mult)
  • sa consum ce am inainte de a cumpara ceva la fel/asemanator
Asa ca azi am ales 10 produse:



-un ruj de la Miss Sporty-e o nuanta foarte frumoasa de roz-primul ruj pe care mi l-am cumparat eu
-2 luciuri de buze pe care le am like forever si vreau sa vad eu ca le pot termina
-un mono,intr-o nuanta foarte pigmentata si frumoasa,dar care a fost uitat singur intr-o paletuta
-2 quaduri de la elf,la care am ajuns deja la fund putin,insa vreau sa termin de tot si sa le arunc
-rimelul Avon-oricum o sa il schimb intr-o luna,dar sa incerc sa il fol.doar pe el pana atunci
-un creion cremos arabian glow-pe care il folosesc ca baza
-un blush flormar intr-o nuanta deschisa,frumoasa-bronzerul de langa e gata(de catre colega mea)si vreau sa termin eu blushul
-fdt Astor mattitude-nu mai e mult in el,insa vreau sa il termin de tot,inainte de a il arunca,caci mi l-am dorit tare mult




Si cam atat.....
Sper sa ma tin mai mult de acest project pan,caci am mai facut unul mai demult,iar cateva din produsele de aici au fost si atunci trecute pe lista...
Voi ce produse terminati cel mai repede?dar cel mai greu?
Eu termin complexion perfection repede(am ajuns la a3a:D) si greu blushul,bronzerul si luciul de buze....
Pupici:*

6 comentarii:

  1. cam aceleasi lucruri mi-am propus si eu...merge greu , nu ? :)mai ales cu ultimul punct !

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine ce ti-ai propus,mai bine mai tarziu decat niciodata.Succes la consumat produsele !!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Te felicit si iti trimit toata incurajarile mele! Eu nu am reusit niciodata sa termin un fard...mai am unele pe care le-am golit considerabil insa de cele mai multe ori le-am aruncat neterminate

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes la terminatul produselor. Mie mi se pare atat de greu sa termin unele dintre ele... Farduri nu am reusit sa termin, insa mama are un talent la asta :)) Ha ha

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu blush-ul flormr..din pacate bronzerul nu se prea vede pe tenul meu,insa blushul il iubesc:X
    insa il folosesc de ceva timp,aproape in fiecare zi cand ma machiez si nici macar nu pare consumat:)) Eu n am terminat niciodata vreo oja..Si eu incerc sa termin un mascara-lash plumping de la Yves rocher,dar cred ca o sa se usuce ,ca n am sanse sa l termin:))
    bafta cu terminatul produselor si sper sa ne arati ce ai terminat:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template