sâmbătă, 23 iunie 2012

Masca Montagne Jeunesse

De mult timp aud fetele vorbind de aceste masti , dar nu m-am incumetat sa dau atatia bani pe una.
Si totusi mi s-a pus pata si ieri mi-am luat una.Sunt atat de multe si toate par delicioase,nu ma puteam decide.Am zis sa iau totusi una pentru tenul gras si anume cea pentru zona T,cu castraveti.
Asa arata(poza preluata de pe net)
E o masca exfolianta,care ar trebui sa exolieze si sa elimine impuritatile .

Mie una imi place ca:
-lasa tenul curat
-se exfoliaza usor

Si nu imi place ca:
-e destul de scump un pliculet
-masca asta cu castravete nu miroase prea bine(trebuie neaparat sa incerc cu ciocolata sau piersici)

Daca mai vreau?Da.E una cu cioco care arata tare bine si una fierbinte cu miere pe care vreau sa o incerc;))

Voi ati incercat?va plac?pe care mi-o recamandati?
Pupici:*

6 comentarii:

  1. Pe asta nu am incercat-o, dar la altele continutul plicului mi-a ajuns pentru aprox. 3 aplicari, ceea ce mai compenseaza din pret. Eu am tinut plicul in frigider intre aplicari, dar se pare ca indicat ar fi, dupa prima aplicare, sa pui restul intr-o cutiuta curata ... pentru siguranta, o pui in frigider ... daca tot vrei sa-ti mai iei, poate te ajuta sa economisesti.
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu o folosesc tot in doua aplicari..si mie imi plac toate:X n am incercat lasturii aceia pentru puncte negre..or fi buni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut review la plasturii pentru puncte negre la Jully (Sihaya) si LaLu Boutique. Eu am folosit unul aseara, dar n-as putea sa spun mare lucru, m-am grabit si nu am numarat inainte si dupa ca sa imi dau seama. Oricum sunt 3 in pachet si pe ceilalti ii voi aplica cu mai multa atentie. N-am avut nicio reactie negativa, daca ajuta cu ceva.
      Duminica placuta!

      Ștergere
  3. hmmm..nu le-am incercat..faza e ca nici nu prea am de unde sa le iau...oricum eu de regula nu prea folosesc masti ..de sila..stiu ca nu esre in regula dar...lenea bat-o vina!

    Te rog daca doresti te astept pe noul meu blog...intentionez sa ma mut in casa noua(deja am facut-o) si tare bucuroasa as fii daca m-ai vizita! Am si un gv in derulare! Te-am pupat http://abeautifuldaywithmagnetzica.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Din anul 1 tot le vad prin supermarket si de fiecare data imi ziceam ca o sa le incerc, dar nu am mai apucat. Si iata cum m-am pacalit 4 ani :)).
    Eu le-as cumpara pe toate!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template