sâmbătă, 26 mai 2012

Sleek Au naturel palette

De cand sunt la facultate , am inceput sa iubesc nuantele de maro.Le folosesc aproape zilnic in combinatii cat de cat diferite,zic eu.Paletele de la Sleek mi-au fost de mare ajutor,insa nu credeam ca am nevoie de una cu nuante de maro exclusiv.
Daca la inceput credeam ca Au naturel are prea multe nuante de maro,dupa ce am primit-o am realizat ca e un fel de must have in colectia ta.My bff era incantata de ea si nu intelegeam de ce,insa acum da.
In primul rand imi place ca are carcasa putin diferita de restul paletelor de la sleek.E mai usor de deosebit asa.

Apoi,are in randul de sus nuante de maro superbe , pe care le poti folosi every day,majoritatea mate(just like I like them) si in randul de jos sunt nuante ceva mai puternice,pe care le poti combina cu cele de sus pentru lookuri de  zi , sau pentru un smokey eye seara.
Ce imi place la aceasta paleta e ca nuantele au denumiri si ca multe din ele,majoritatea adica,sunt mate.
Iata cateva poze:



Si un look realizat cu paleta:

Iata si un video.
Pot spune ca e printre preferatele mele.
Multumesc MyaShop pentru paleta.E foarte frumoasa si folositoare.De o saptamana o folosesc intruna.
Urmeaza review la o paleta doar cu nuante mate:X.Oare stiti care?
Pupici:*

1 comentarii:

  1. Foarte frumoasa este:X!!trebuie neaparat sa imi cumpar si eu o paletutza sleek,dar niciodata nu am rabdare sa strang bani:)) deabia astept si review'ul pt paletutza cu nuante mate;;)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template