luni, 7 mai 2012

My vanity table

Am vazut la multe fete acest tag,sa-i spun asa,insa nu l-am facut si eu pentru ca nu imi placea cum erau aranjate produsele mele.
Ieri insa, am avut putin timp si le-am reorganizat .
Nu mi se potriveste titlul,pentru ca nu am chiar o vanity table.Dar tineti cont ca stau in camin:P

Iata cum imi tin acum cosmeticele:

Paletele de farduri(cele mai folosite) si pensulele:
Produsele de corp si fata:(si in dreapta gentuta in care imi tin produsele pe care le fol.zilnic-am uitat sa o fotografiez separat)
Cosmeticele pe care nu le folosesc prea des:
Produse de buze,cercei&parfumuri:
Si ojele:

Sper ca v.a placut.
Daca vreti sa vorbesc despre un produs anume,let me know.
Pupici:*

2 comentarii:

  1. you are epic i swear :))))) cosmetice pe care nu le fol : 5 cutiii =)) you.re like me girl !! high five !

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa fac si eu tag-ul asta.Numai sa ma pun un pic pe facut curat:))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template