vineri, 4 mai 2012

I give you that....you give me that....

Unul din avantajele de a sta in camera cu mai multe fete(in camin ma refer) este ca toate avem cosmetice,dar diferite.
Eu am facut schimburi si/sau am vandut cosmetice colegelor de camera si le-am aratat de pe ce siteuri imi comand produse(si am pus comanda impreuna).
Azi sunt foarte incantata caci am facut schimb de produse cu una din colege si imi plac mult noile achizitii.E ca si cand iti cumperi ceva,doar ca nu dai bani.Dai produse ce-i drept,insa produse pe care le-ai folosit deja si te-ai saturat de ele,sau pe care le tineai aiurea in sertar.

Eu am dat :
-o crema de maini de la Essence
-bronzerul nyx
-primer elf
-ruj avon

Si am primit:
-Elf coll bronzer-nuanta cool-pe care il ador:X
-elf rimel transparent pt.gene si sprancene-mai am unul dar il voi termina curand
-o trusa de 8 culori de la Avon-pe care o voiam de mult,dar nu eram sigura daca sa o comand sau nu
-un blush de la Flormar

Stiu ca am mai facut asa si pe internet cu Dedeea si mi se pare o idee super.
Voi ati facut schimb de cosmetice cu vreo prietena?
V-ar interesa asa ceva?(in loc de blog sale)

Pupici:*
Un inceput de weekend frumos!

8 comentarii:

  1. Daaa:x
    Eu deabia astept sa mai fac unul.Sper doar sa pot renunta la unele produse.Ca ma chinui de cateva saptamani.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, foarte buna ideea scumpa!:D Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-e dor si mie de cand stateam cu sora mea, nu faceam schimb de produse dar le foloseam impreuna ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da am facut si e o senzatie placuta:D Mie sincer imi place atat timp cat cunosti persoana si iti plac produsele.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Scumpa eu am uitat de acest post al tau:D Daca te intereseaza ceva de la mine, imi spui si iti dau link cu produsele mele:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template