sâmbătă, 19 mai 2012

Forta Zu in Timisoara

Dupa cum unele dintre voi stiti,am fost ieri la acest concert/karaoke.
Azi revin cu impresii.
A fost super tare.Ideea in sine a fost foarte interesanta,dar nu credeam ca o sa se stranga atata lume(30mii de oameni)
A fost un maraton de cantece,sa zic asa;multi artisti,fiecare cu 3 melodii cunoscute,dintre care la una erau si versurile puse.
Cine mi-a placut cel mai mult?!Andra,Camelia si Delia dintre fete,iar Smiley si Akcent au fost awsome too.
Cum sunt mica de inaltime,ma uitam mai mult la acele ecrane mari si urmaream machiajul,hainele,dansatorii fiecarei artiste.Andra e o femeie superba si nasterea i-a priit.A venit cu o rochita frumoasa , simpla,a cantat cum numai ea stie sa cante si mi-a placut foarte mult de ea.Camelia (cea cu George Hora) este de asemenea foarte frumoasa si avea un machiaj super;
De Corina nu mi-a prea placut.Din pctul meu de vedere nici tinuta,nici dansatorii si nici atitudinea de super diva nu erau ok.
Morar si Buzdugan au stiut sa intretina atosfera si sunt super super tari cei 2.
In afara de faptul ca era inghesuiala,te calcai in picioare(motiv pentru care mie mi s-a facut rau spre final), a fost foarte frumos si ma bucur ca am reusit sa iau parte din treaba asta.

Daca nu ati fost in piata Operei,sau nu v-ati uitat in direct pe antena 2,iata cateva filmulete,ca sa vedeti ca nu mint cand spun ca a fost pliiiiiiiiin de lume.Aici

Pupici:*
Un weeekend frumos.
P.s:check out my last video

6 comentarii:

  1. Hmmmm <3!
    Ce frumos de tine ca ai fost ..:)
    30 mii de oameni ?:O vorbesti serios?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,asa scria pe siteul lor.sunt si video daca vrei das vezi(dai click pe link).a fost frumos,da:)

      Ștergere
  2. Ihaaa, uite cum dau din intamplare de-o ZUrlie de-a mea! Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu n-am fost.. nu m-a imrpesionat.. daca ar fi fost sa merg pentru cineva ar fi fost doar voltaj.
    in schimb am fost la amiaza la dansul sincron si am apucat sa-i prind pe buzdu si morar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie de andra mi.a placut.:X.nu am fost la dansul sincron.fain ca ai vazzut

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template