marți, 15 mai 2012

Desperate housewives

Nu am scris niciodata despre un serial,insa azi voiam sa vorbesc putin despre Neveste Disperate.

E un serial care a inceput de mult timp si auzisem ca e bun.La orele de info din clasa a12a , colega de langa mine,se uita mereu si de plictiseala(in loc sa ascult ce debita profa') ma uitam si eu.Apoi intr-o zi mi s-a pus pata sa ma uit si eu la serial si voiam sa il vad de la inceput,desi deja erau vreo5,6 sezoane.Asta m-a apucat la inceputul facultatii,unde netul mergea mai bine ca acasa uneori(sau poate laptopul era de vina:-s) si nu mai urmaream telenovele la tv,desi am tv in camera.Toate colegele aveau seriale la care se utiau;eu nu m-am decis la unul singur,ci la vreo3 ,dar despre ele o sa scriu alta data.

Am terminat in cateva saptamani toate sezoanele si am ajuns la zi,iar apoi in fiecare saptamana asteptam noul episod.
Anyway,azi a fost ultimul episod.Unul luuung si frumos.Sfarsitul a fost cam de telenovele,fiecare ducea viata minunata la care visase tot serialul,dar hey,daca era altfel nu mi-ar fi placut,nu?
Serialul asta mi-a placut foarte mult si o sa ii duc lipsa.Presimt ca o sa il reincep peste cateva luni,sau macar o sa mai urmaresc cateva episoade.

Acum mai urmaresc Gossip girl,Grey's anatomy si mai nou The Client List(imi place regia si e chiar la inceput,deci e foarte bine:D)
Voi v-ati uitat la Neveste Disperate?Care "housewife" v-a placut cel mai mult?Eu nu ma pot hotari la una singura,insa Gaby si Susan cred ca sunt in varful listei.
La ce seriale va mai uitati?
Pupici:*

15 comentarii:

  1. un serial superb. desi recomand primele 5 sezoane, mi s-au parut cele mai bune
    sfarsitul e ok cum s-a intamplat, nu cred ca mi-ar fi placut daca bree ar fi intrat in puscarie sau lynette nu s-ar fi impacat cu sotul ei.
    ce mi-a displacut a fost scena care lasa un fel de continuare, cu femeia care s-a mutat in casa lu susan.
    nu as urmari in nici un caz un desperat houseviwes fara susan, bree, lynette si gabi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici mie nu mi ar placea fara cele 4 neveste.mie nu mi.a placut tipa respectiva,era creepy.poate voia sa spuna ca in locul lor vin altele si totul incepe din nou(secretele)

      Ștergere
  2. Am urmarit serialul de la inceput si mi-a parut tare rau ca s-a terminat. Nu pot sa ma decid care din neveste e preferata mea, consider ca toate 4 formeaza un intreg.Nu imi pot imagina serialul fara una din ele,s-au completat perfect.
    Legat de scena cu femeia care s-a mutat in casa lui Susan,banuiesc ca scenaristii au vrut sa ne lase impresia ca misterul va continua pe Wisteria Lane,chiar daca nevestele s-au mutat de acolo.

    PS: Si mie imi place The Client List,din pacate sezonul 1 e foarte scurt, are doar 9 sau 10 ep. Dar ma bucur ca a primit deja sezonul 2.
    Daca iti place Grey's Anatomy poti sa incerci si Private Practice (un spin-off dupa Grey's).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma mai uit cu colega mea uneori la private practice.dar nu il stiu de la inceput,doar cele mai recente episoade.eu pe vplay am gasit doar 6 episoade din the client list

      Ștergere
    2. Pana acum au aparut doar 6 episoade,dar mai sunt doar 3 sau 4 si se termina sezonul 1. :(

      Ștergere
  3. Si eu ador serialul asta:x Sincer cred ca cel mai mult o apreciez pe Lynette(sper ca am scris si corect).
    Este singura care a reusit pe parcursul timpului sa isi mentina familia unita si sa treaca peste momentele critice.
    Chiar daca vrea sa controleze totul,mi se pare o femeie deosebita.:):d

    RăspundețiȘtergere
  4. baga si tu un SPOILER ALERT acolo, ca nu vreau sa stiu cum se sfarsaseste, happy sau sad:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am vazut acest serial.Dar cred ca ma voi uita.
    Te invit si pe blogul meu.
    http://beautymakeupwithme.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. am urmarit si eu primele doua sezoana din neveste disperate, insa nu m-am mai uitat la continuare ... chiar nu stiu de ce ... insa acum sunt toatal indragostita de serialul The Good Wife, din care nu pierd nici un episod si care deja a ajuns la sezonul 3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am auzit de Good wife.poate o sa l caut.

      Ștergere
  7. " Care "housewive" v-a placut cel mai mult? "
    Corect e housewiFe, la plural isi schimba forma si devine housewives :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Este serialul meu preferat ...pacat ca s-a terminat :(.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template