joi, 24 mai 2012

Blog Sale...

Azi mi-am dat seama ca am produse pe care nu le-am folosit niciodata,sau aproape niciodata si folosesc foarte mult altele.Asa ca m-am decis sa vand din ele si sa fac loc altora,sau sa ma concentrez pe cele pe care le folosesc mai des.
Anyway , iata ce am de dat:
Plata se face ramburs sau cu banii in cont(prefer varianta asta),iar transportul e 8 lei , respectiv 3lei,in functie de metoda de plata.
As prefera sa cumparati macar de 10,15lei,ca sa nu pun un colet pentru un produs de 4 lei....

Deci:

Blush Avon nuanta Soft plum-10lei

Blush Glamour-5lei-Vandut

Iluminator Avon-6lei-Vandut

Tester fard pulbere Collection 2000-Dreamland-4lei

Fard mov mono Beauties Factory-nuanta 461-4lei

Farduri mono Flormar-nuanta 021 (visiniul) si M10(gri)-7 lei unul sau 12 lei amandoua-Vandute

Farduri duo Elf-nuanta Black Licorice
-nuanta Bery Mix-Vandut
-nuanta Blueberry
5lei unul

Fard Elf studio-nuanta Burnt Brown-9lei

Elf primer-nou-7 lei-Vandut

Tusuri Elf-6lei
auriu-Vandut
argintiu

Creion retractabil albastru Oriflame-6lei

Trusa de farduri si blushuri-am scris aici despre ea-40lei

Pensula fdt si pensula concealer-5lei fiecare
Pantofi din piele-purtati o sg data-140lei

Masca Avon-noua-12lei

6 comentarii:

  1. Esti din Bucuresti ?
    M-ar interesa fardurile Flormar.
    Astept raspuns la : victoria.alexandrina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ,
      Cu transport cat ma costa fardurile ?
      Pupicei.

      Ștergere
  2. pai dak pui banii in cont de dinainte,3lei e transprtul.cu ramburs e 8lei transportu

    RăspundețiȘtergere
  3. Adresa mea de e-mail este : victoria.alexandrina@yahoo.com
    Trimite-mi contul sa-ti pun banutii :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. o doamne ce frumos e blush ul de la glamour :-s

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template