luni, 23 aprilie 2012

Review:sampon Favisan antimatreata

Daca pe clasa a 8a,aveam probleme serioase cu matreata (pe care le-am rezolvat cu Nizoral-recomand clar!) ,de cativa ani buni nu am mai avut asemenea probleme decat atunci cand schimbam samponul.Automat daca faceam matreata de la un sampon nou,reveneam la cel anterior.
Din acest motiv,in ultimii doi ani , am folosit doar Clear,pentru par gras.

Acum cateva saptamani insa,mi s-a terminat Clear-ul si nu gaseam nicaieri cel pentr par gras.Sora mea m-a sfatuit sa imi cumpar alt sampon si anume Favisan.Desi eram sceptica l-am cumparat.
Relatia cu el este una  de love-hate.

Ce spune ca face:
-reduce si regleaza secretia seboreica.Folosit in mod regulat,previne aparitia matretii,opreste descuamarea exagerata,inhiba micozele.Mentolul ii confera efect placut,racoritor.Vitamina B5,salcia , cibrul si mesteacanul ajuta la refacerea structurii parului.Extractul de salcie si cimbru favorizeaza eliminarea matretii,avand proprietati antiseptice,astringente si de curatire.

Ce imi place:
-nu fac matreata de la el
-da o senzatie placuta la folosire
-miros mentolat
-are ingrediente naturale
-pret mic-9,5lei



Ce nu imi place:
-initial parul e destul de aspru dupa spalare(senzatia dispare dupa uscare si coafare)
-trebuie aplicat de 2x.Prima data doar o cantitate mica,incat sa faca spuma,se clateste,apoi se aplica o cantitate mai mare,se sta cateva minute(cam 3) si se clateste

Spune ca e recomandat sa iti clatesti parul cu otel ultima data,sau suc de lamaie,insa e destul de aiurea sa stai cu otetul dupa tine.Am incercat o data doar.

Daca o sa il recumpar?Nu cred,pentru ca nu imi place acea senzatie de par aspru,uscat;As vrea sa trec pe Garnier sau Clear pe viitor.

Voi l-ati incercat?Va place?Ce sampon folositi si recomandati?

Revin maine cu un video despre produsele de la Elmiplant.
Pupici:*

4 comentarii:

  1. Nu am incercat nici Favisan si nici Clear desi cam am probleme cu matreata. Am preferat sa dau comanda la Yves Rocher de un sampon pentru par blond, sper sa imi treaca cu acesta desi nu am mari sperante. Am auzit lucruri bune de ambele sampoane, cred ca voi cauta si eu Clear pentru parul gras cat mai curand, m-ai convins. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate in viitor vei permite si publicarea cu numele nostru si a siteului, ar fi mai comod asa, foarte rar intru pe contul acesta.
    Maya

    RăspundețiȘtergere
  3. ideea cu otetul este sa adaugi 2-3 linguri in apa cu care te clatesti,nu sa te clatesti cu ele efectiv...la mine merge de minune,dar nu am probleme cu matreata....

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca voi incerca si eu samponul de la favisan dar mai intai vreau sa-l caut pe cel de la Clear.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template