vineri, 20 aprilie 2012

Review:luciu de buze Elf hipershine

Desi am inceput sa fiu activa pe youtube si am planuri mari(idei multe primite de la fete,carora le multumesc) , nu o sa abandonez blogul si o sa incerc sa scriu mai des si diversificat.
Dar avand in vedere ca am mai achizitionat 2 oje superbe de la Essence,presimt ca o sa va umplu de Notd:D.Mai nou asta e obsesia mea.
Anyway,dupa cum stiti , am primit de la prietena mea din America un set de 3 luciuri de buze de la Elf.Pe unul l-am dat,.insa pe celelalte 2 le folosesc zilnic.Asa ca azi m-am gandit sa va povestesc despre ele,in caz ca va ganditi sa plasati o comanda la Elf(e oferta cu transportul gratis la comanda de 40 lei zilele acestea) si aveti nevoie de un luciu.

Am doua nuante si anume:Cherry Pie si Berry(nu le-am gasit pe siteul de la noi ).

Ce imi place:
-ambalaj dragut
-aplicator ingenios(imi place mai mult decat luciurile cu pensulita)
-pret mic-8lei
-nuante frumoase,destul de rezistente
-nu sunt foarte lipicioase

Ce nu imi place:
-cantitate mica
-daca invarti prea mult iese dintr-o data prea mult produs

Am mai avut un luciu de acest gen de la Stilla,mi l-a dat o prietena si ma gandeam la o mica comparatie.
Cel de la Stilla costa mult mai mult,are cantitate mai mica si e foarte lipicios.Singura asemanare este ambalajul si felul aplicatorului.

Deci,per total acest luciu de buze de la Elf este ok,insa eu mor dupa cel de acest gen:

Stiu ca am avut ceva de acest gen cand eram mai micuta si mai vreau:D.
P.S:mai am si luciu de buze cu efect de marire si partea alba e chiar mentolata.Imi place;)

Voi ce luciu ati avut/ati vrea sa incercati de la Elf?
Pupici

6 comentarii:

  1. Nu ma atrag luciurile/rujurile de la elf, dar nu stiu de ce :)) Acesta de la Stilla am vazut ca este foarte apreciat de fetele din strainatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,am citit despre el pe siteurile de dincolo.de aia am fost incantata cand l-am primit.

      Ștergere
  2. N-am incercat luciurile de buze elf si probabil ca nici nu le voi incerca in viitorul apropiat, avand in vedere cate am incepute. Am incercat in schimb rujul lor, cel essential si cel mineral, si mi-au placut. Cel mineral imi place chiar foarte foarte mult, insa nu cred ca as plati pretul intreg pentru el, avand in vedere ca sunt pline okaziile de rujuri revlon la 20 de lei :).
    Off topic - te rog intreab-o pe colega ta unde a vazut essence in Alba Iulia (am vazut ca ai mentionat chestia asta pe yt).
    Off topic 2 - mi-ar placea sa postezi video-urile de pe yt si pe blog, te urmaresc mai usor asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fata e din Unirea....judetul Alba....
      si bn ca mi-ai zis.o sa postez si aici videourile.le pun pe fb oricum mereu.pupici:*

      Ștergere
  3. Pana acum nu am incercat niciun luciu de la Elf, de fiecare data cand pun comanda incerc sa imi iau lucrusoare mai necesare (pensule, de exemplu). Nuantele pe care le detii tu sunt foarte frumoase, sa le folosesti cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cherry Pie arata foarte bine. Like:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template