joi, 19 aprilie 2012

NOTD:Time for romance

Unele din voi poate stiti,ca am gasit la mine in oras,stand cu produse Essence.Video aici.

Am fost foarte incantata si mi-am luat 3 oje si 2 pensule.Desi nu obisnuiesc sa port sclipici,ieri mi-am ales 2 oje cu sclipici si una fara.

Prima pe care m-am decis sa o folosesc este Time for romance,un mov deschis , dar plin plin de sclipici(particule mici si mari).

L-am folosit deasupra ojei roz de la avon(pe care v-am aratat-o aici).

Imi place la nebunie cum se vede,insa trebuie sa spun ca se usuca foarte greu.Am stricat-o de cateva ori,pana am reusit sa stau cumintitca sa astept sa se usuce de tot.E usor ciudat si prea incarcat , insa I like it.

O sa revin cu notd si pentru celalalte 2 oje:D.
Ce produse de la Essence imi recomandati?Cred ca mai merg pe la magazin zilele acestea si sa stiu.Ojele va plac?
Pupici:*

12 comentarii:

  1. Buna:) Am dat azi startul unui giveaway si voi fi incantata daca vei participa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oje inca nu mi-am luat de la Essence insa as da fuga sa iau cateva culori pastelate :) mi-as dori pensula pentru eyeliner si tusul gel.
    Esti norocoasa ca a aparut un stand acolo langa tine :)
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit multe despre tusul gel,dar momentan am 2 pe maro si unul pe negru,deci nu ma tenteaza.

      Ștergere
  3. astept sa ajunga si la mine in oras...sau nu am vazut eu inca :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult <3 Arata genial desi daca se usuca asa greu pt mine ar fi naspa. Pe mine ma apuca toate mancarimile cand imi fac unghiile :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,stiu.si eu a trebuit sa refac de cateva ori ca tot umblam pe net,sau nush ce si se strik:D.trebuia sa aibe un minus:D

      Ștergere
  5. Foarte draguta "Time for romance". Cand trec pe langa un stand essence nu ma pot abtine sa nu imi cumpar cateva oje,au niste nuante superbe.

    RăspundețiȘtergere
  6. stie cineva daca in iasi se gaseste essence?

    RăspundețiȘtergere
  7. iti mai aduci aminte aveau si fardurile crema stay all day parca se numesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pff nu cred ca am vazut,dar ma uit maine

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template