marți, 24 aprilie 2012

Diverse

Azi m-am uitat sa vad cum mai ajunge lumea la mine pe blog.Si m-am gandit sa impart cu voi unele cautari;some are funny,some are strange.


Here we go:


  • iepurasi de colorat
  • poze cu hello kitty
  • poze cu multi iepurasi
  • alungirea mandibulei
  • am conjunctivita imi pot vopsii parul
  • bebelusi care cer pupici
  • ce cadouri le place romanilor sa primeasc din america
  • cand trebuie predat atestatul?
  • ce e moale dar in mainile unei femei devine tare
  • ce numar imi dai ?
  • coliere cu numele mada
  • comparatii ceva ca negrul
  • cum sa radem
  • de ce inca ma mai iubeste
  • de la conjunctivita mi-au cazut genele
  • de la o vreme parul meu a inceput sa miroase urat
  • muzica de fete mari
  • mirosul de fum din par
  • marca avon ce firma e ?
  • imagini cum se scrie paste fericit de desenat
  • freze ciudate pentru baieti
  • fete la produs
  • fetele de la playboy bunny
  • un ochi albastru si unu caprui
  • scrisoare pentru verisoara mea
  • scurte de piele pentru femei
  • sefa de firma
  • poze fete imbracate


Sper ca nu a fost o postare prea aiurea;))Pupici.P.S:Check out my last video,here.

3 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template