sâmbătă, 3 martie 2012

Tutorial everyday make up reloaded

Am facut acum o vreme un tutorial,insa pozele au iesit de toata jena .
Azi m-am gandit ca ar trebui sa fac din nou asa ceva,cu diverse machiaje de purtat ziua la scoala.

Desi sunt la facultate si nu mai sunt probleme cu machiajul,ca in generala,tot nu imi place sa ma machiez strident ziua la cursuri.
De ce?Pai sunt cam singura dintre fete care se machiaza.Majoritatea folosesc doar rimel sau/si tus.Fard,rar vad pe la colege.Asa ca nu ma simt ok sa apar cu albastru,verde,mov,etc la scoala.

De obicei merg pe tonuri de maro si roz cu mov(mai cuminte).
Seara e alta treaba,insa momentan vorbim de machiajul de zi.

Am redescoperit de curand o paletuta de la Avon de care eram cu ceva vreme in urma indragostita(am folosit-o si aici).

Nu se mai gaseste acum,decat la oferta de reprezentanti,insa sunt alte quaduri asemanatoare.Ideea e ca acest quad are o calitate foarte buna,nuante superbe pentru machiajul de zi si pretul bun.
M-am gandit sa scriu despre produse accesibile tuturor.Avon,Oriflame,Flormar,Sleek,Elf.....cred ca e mai util.

Azi o sa va arat un look de purtat acum primavara,realizat cu quadul de la Avon ; am adaugat o pata de culoare , pentru ca tot e martie si anume un verde din paletuta de la Flormar.

Sa incepem

Am aplicat primerul elf:


Apoi o baza cremoasa(eu amf olosit creionul arabian glow,insa recomand fardurile cremoase de la Elf,creioane jumbo daca aveti,sau orice fard crema maro)-acest pas e optional-mie imi place sa aplic de obicei si baza colorata


Am aplicat nuanta de portocaliu in pliu


urmata de nuanta de maro inchis pe pleoapa


Nuanta de galben am aplicat-o in coltul intern


Nuanta cea mai deschisa am aplicat-o pe arcada, sub sprancene si in coltul intern,atat sus ,cat si jos,apoi am blenduit culorile





Am aplicat creion alb pentru a da efectul de ochi mai mari,am folosit rimelul de la Avon si tusul de la Elf,pe maro



Apoi am luat verdele din paletuta de la Flormar si am aplicat nuanta pe pleoapa inferioara


Tanaaaaa:))








Si cam atat.
Mi se pare usor de realizat si destul de rapid de realizat dimineata inainte de scoala.
Astept pareri/sugestii despre machiaj si acest gen de postari...
Pupici:*

7 comentarii:

  1. Si eu am observat ca fetele nu se machiaza in general...la facultate.Nu inteleg de ce daca ele nu fac asta nu ar trebui sa o faca nimeni.Spun asta pentru ca eu imi fac timp in fiecare dimineata sa ma machiez cu tot tacamul(chiar daca la ora 7 trebuie sa plec de acasa),chiar nu imi pasa ce cred colegele mele de facultate dar am primit rautati gratuite gen:"Te trezesti la 5 ca sa te machiezi?", "Dar cat iti ia?","Dar de ce te machiezi?". Doamne....dar care este problema,in loc sa avansam mergem in regres...Aiurea!Ma sacaie treaba asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare penibila faza cu machiajul...Daca nu ma machiez ACUM asa cum vreau, cand o sa o mai fac?Cand voi fi de varsta lui mami.
    Si cand am cursuri la 8 dim patesc la fel cu fetele, "te-ai trezit de la 5 sa te machiezi"
    Eu admir fetele care le vad mereu aranjate, machiate, coafate:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am colege care se machiaza cu tot tacamul, dar foarte putine. Intr-adevar, exista unele fete care stiu doar sa critice, dar in fine. Ar trebui sa ne machiem cum avem chef :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt la liceu dar ma machiez in fiecare zi si cred ca sunt singura din clasa care face asta:)) De cele mai multe ori ma ocup de ten si la ochi folosesc doar mascara, dar daca am chef folosesc si farduri pentru ochi, aleg culorile in functie de hainele pe care le port si de dispozitia mea:) Imi place machiajul realizat de tine:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu de cativa ani ma machiez in fiecare zi, minimul fiind: fdt, blush, rimel. Am colege care prefera sa doarma 10 minute in plus dimineata, dar degeaba: somnul acela nu le sterge cearcanele, petele, pungile de sub ochi. Dupa o noapte de petrecut nu inteleg cum poti sa te afisezi in public fara macar o crema nuantatoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici mie nu imi place sa arat ca o sorcova...ca unele fete...parca nici nu stiu ca se duc la facultate...Machiajul tau e finut si imi place mult. Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am coelge foarte cochete:) Mai toate sunt aranajate , fdt acum am vazut ca multe dintre ele poarta si blush :D Eu nu pun accent pe machiajul ochiilor pentru ca mi-ar lua prea mult timp dar :Dcute makeup :D Avansezi si tu mada:P Ar trebui sa iti faci mai mult timp de machiaj ca ies frumuseti cand te chinui un pic :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template