vineri, 9 martie 2012

Review:Fdt maybelline affinitone

Acum o luna eram curioasa sa incerc fondul de ten de la colega mea de camera si anume cel de la Maybelline.Desi are o nuanta mai inchisa decat a mea,se adapta destul de bine si nuantei tenului meu.
Pentru ca mi-a placut mult,mi-am cumparat si eu fdt dar alta nuanta si pensula de la Elf Flat top si pot spune ca impreuna merg perfect.
Daca fondul de ten de la Vichy nu il pot aplica decat cu degetele,acesta nu il pot aplica decat cu buretelul sau cu pensula(metoda mea preferata).






Imi place ca:
-are acoperire medie
-e lichid(cautam de mult unul lichid)
-e nevoie de o cantitate mica pentru ca se intinde usor
-ambalaj practic(nu imi plac cele cu pompita de obicei caci nu poti lua tot din el-se pierde din produs-acesta insa o sa il tai cand se termina si pot lua tot tot din el;)) )
-pret super:22lei.redus de la 35 cred
-e accesibil tuturor
-are vitamina E


Nu imi place ca:
-nu e bun pentru tenul gras;eu am tenul mixt,dar imi luceste fata dupa cateva ore si trebuie fixat cu pudra neaparat

Il recomand , mai ales daca il gasiti  la oferta.

Pupici si un weekend minunat!:*

9 comentarii:

  1. Tin sa fac o precizare,sper sa nu te suferi: eu am tenul gras si acest fond de ten este perfect pt mine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma supar;mie asa mi s-a parut , dar daca ti se potriveste e f bine

      Ștergere
  2. mie nu mi-a placut mai deloc fondul asta de ten

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place super mult acest fond de ten iarpentru tenul meu se potriveste perfect,eu avand un ten destul de uscat:)

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am avut si eu intr-un timp dar nu am fost extra incantata atunci , probabil pentru ca eram inebunita dupa mat morphose de la L'oreal . ;))
    Ai incercat fonduri de ten de la Bourjois ?

    Sa il folosesti cu placere .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am incercat fdt de la bourjois desi mi-ar placea cel healthy mix,am auzit de bine de el

      Ștergere
  5. Eu citisem ca nu are asa acoperire mare , ceva mediu . :-?? Eu as vrea sa il iau pe flowers perfect , e chiar simpatic ambalajul roz pal si cu buretelul :o3 .

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template