joi, 1 martie 2012

O primavara frumoasa

Azi, de 1 martie va doresc o primavara frumoasa si calduroasa!(eu una de abia astept sa fie cald)

Azi am primit spre surpinderea mea martisoare de la baieti.Au fost foarte draguti si au dat la toate fetele.
Voiam sa va intreb daca ati primit/dat si ce tip de martisoare?Pe tarabe sunt pe langa cele traditionale(hornar,trifoi cu 4 foi,potcoava) si modele noi sa le spun asa,cu diverse animatii(dragute,insa care nu semnifica data de  1 martie).

Eu recunosc,am primit traditionale,insa am dat din acelea funny(la colegele de camera).

Si inca ceva:purtati in piept martisorul?Eu as vrea,dar nu am din acela tip brosa si sa il cos nu are rost.Poate port o bratarica(snurul alb rosu)

Pupici:*

2 comentarii:

  1. si eu am vazut ca au aparut chestii noi.. am luat si am primit si eu martisoare din astea mai traznite, care de altfel imi plac foarte mult. ma plictisesc cele clasice, ieftine, simple...
    Primavara fericita!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template