joi, 29 martie 2012

Guest post:review Lush

Daniela,o alta castigatoare a giveawayului Lush mi-a trimis un review al sapunului castigat.
Iata ce spune ea:
"Review sapun Vanilla in the mist 100g

    
De indata ce am deschis pachetul de la Lush si am vazut sapunul “Vanilla in the mist” am fost sigura ca imi va placea si nu am fost deloc dezamagita cand l-am incercat.
Avand in vedere ca imbina doua dintre aromele mele preferate, vanilie si cafea nu puteam decat sa fiu incantata de mirosul pe care mi-l lasa pe piele pentru un timp indelungat dupa ce il foloseam. Se aseamana foarte mult cu aroma unui capucino cu vanilie J.


Cred ca e un sapun potrivit pentru vremea mai rece, deoarece hidrateaza bine pielea, dupa utilizare lasand-o catifelata.  Pielea mea este destul de sensibila si mi-a placut nu a uscat-o. Desi am fost mirata la prima folosire de faptul ca spuma creata are o culoare galbena, nu pateaza pielea si nici un lasa urme in cada, in schimb dupa fiecare folosire mi-a lasat pe piele o senzatie de curat.

Ce nu mi-a placut la acest sapun sunt chiar pastaile de vanilie care sunt incorporate in sapun. Desi arata dragut nu sunt sigura la ce folosesc, cele din sapunul meu s-au desprins si au cazut destul de repede din sapun.

Per ansamblu eu am fost multumita de acest sapun, l-as cumpara fara nici o retinere.

Ingredientele acestui sapun sunt: Vanilie – Infuzie, Propilen glycol, Baza sapunurilor fara ulei de palmier: ulei de rapita, ulei de floarea soarelui, ulei de nuca de cocos, Apa,
Sodiu – Clorura, Sodiu – Hidroxid, Sodium Lauryl Sulfat, Tetrasodiu Editronate, Gardenie – Extract, Parfum, Bergamota – ulei, Vanilie – Esenta, Glicerina, Cumarina, Limonen, Linalool, Dioxid de titan"


Multumesc Daniela
Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template