duminică, 18 martie 2012

Guest post:review Lush

Manole Alina mi-a trimis dupa cum mi-a promis,un review al spumantului de la Lush.
Iata ce spune:
Cand am primit premiul  am fost bucuroasa, mai ales ca nu am mai folosit pana acum asa ceva,adica produsele Lush si chiar eram foarte curioasa de ele.
Ce imi place:  aspectul,  culoarea,  felul in care se dizolva in apa si culoarea care o lasa in apa, faptul ca pielea e catifelata dupa ce iesi din  apa,  se pastreaza mirosul pe piele dupa baie.

Ce nu imi place: pretul cam mare avand in vedere ca are o singura utilizare, dar merita intradevar.

Ce parerea mi-a lasat:   este un spumant de baie,cu miros ametitor,foarte aromat! Este format din doua parti care se desprind cu usurinta,pentru a putea fi utilizat in doua reprize de rasfat. Practic,se arunca in apa din cada si,avand o actiune efervescenta (datorita bicarbonatului de sodiu),se topeste colorand apa .Dedurizeaza apa si lasa pielea hidratata si o senzatie generala de bine,de confort.Contine ulei de cocos,unt de shea si ulei de boabe de ienupar.Lasa pielea mai fina si placuta la atingere.E ca si cum te-ai dat cu lotiune de corp super parfumata, si mirosul ramane dupa aceea in piele. face spuma foarte densa,precum spumantele din magazine.

Multumesc Alina pentru review.Voi ce produse de la Lush ati mai incercat lately?Eu aproape am terminat sapunul si inca ma rasfat cu balsamul de buze.
Pupici


1 comentarii:

  1. foarte faine produsele de la Lush, incercati si nu o sa va para rau, multumesc , ca am avut ocazia sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template