luni, 19 martie 2012

Comparatie eyeliner :Elf vs Oriflame

De ceva vreme am tusul de ochi crema de la Elf,cel pe negru si pe maro.Din pacate amandoua s-au uscat ;
Recent mi-am cumparat un eyeliner de la Giordani(adica de la Oriflame).L-am iubit din prima clipa:D
M-am hotarat sa fac o mica comparatie intre ele:




Pret : Elf-18lei Oriflame-10lei
Cantitate: Elf-4,7g Oriflame-4g
Consistenta cremoasa(both of them)
Ambalaj practic(aici amandoua au cate un punct)
Rezistenta buna,insa cel de la Elf ramane mai bine pe ochi
Culoare puternica:Elf-nu Oriflame-da
Aplicare usoara:Elf-nu Oriflame-da
    (nu ma pricep la aplicarea tusului)

Amandoua sunt bune,insa cel de la Elf m-a suparat caci s-a uscat.Asa ca momentan il folosesc pe cel de la Oriflame :D.
Voi folositi tus maro?I like it
Pupici
:*

11 comentarii:

  1. eu mi-am comandat supershock de la avon :X !De abia astept sa ajunga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. creionul acela?si eu il am . imi place:D

      Ștergere
  2. Mie chiar imi place cum te-ai dat cu tus, nu mi se pare ca nu te-ai pricepe. Nu am incercat nici unul din aceste doua eyelinere dar am unul de la Essence , care este grozav.Ma tentau si cele de la Elf, dar dc se usuca repede , ma orientez spre Essence again, pentru ca la cat de des ma dau eu , se va usca mai mult ca sigur.Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms:D.eu zic sa alegi tot essence , am auzit lucruri f bune despre tusul lor.

      Ștergere
  3. Tusul mi se pare cel mai pretentios produs folosit la machiaj.Daca e aplicat putin gresit (linia prea groasa,prea subtire,codita prea joasa/prea urcata) strica tot machiajul.

    Dupa ce voi exersa mai mult aplicarea tusului cred ca voi cumpara si eu unul gel.

    Off-topic: ai incercat sa rezolvi problema cu postarile duble sau asa ai vrut sa se vada?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam ca inca se vad postarile duble:|.imi cer scuze,o sa incerc sa rezolv pb.

      Ștergere
    2. Poate ca se vede numai la mine asa...nu stiu...mai intreaba alte fete.

      Ștergere
  4. Si eu am 2 tusuri de la Elf si amandoua s-au uscat destul de repede, insa se rezolva imediat. Ce fac?! Trec numai putin pensulica printr-o crema iar apoi iau cantitatea de tus necesara si voila! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu umezeam pensula,dar e enervant uneori.o sa incerc si cu crema.ms de pont:D

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. vai,da.eram cu gandul la gama normala.ms ca m-ai atentionat.

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template