sâmbătă, 24 martie 2012

Biiig haul:D

In ultima vreme mi-am cumparat si am si primit destul de multe :D.
Azi am intrat in posesiunea unui cadou de la o prietena si am fost si la shopping asa ca am zis ca le arat pe toate intr o singura postare:D.

Ce am primit:

De la Dariaa :
-oja magnetica Charm Limit

De la Dedeea:
-Oja Flormar , pe care v-am aratat-o aici

-tus ,despre care am scris aici


De la o prietena din America,care a venit in tara pentru cateva zile,multe produse Elf:


(mai erau 2 nuante dar le am dat unei prietene)

Ce am cumparat:
-oje

-tus cu sclipici Elf

-baton 3 in 1 Elf
-tester parfum Armani(nu stiu cat de original,dar mi-a placut)

-apa termala Vichy

-balerini turcoaz:X

-fusta H&M

Sunt f happy si abia astet sa scriu despre produse.In plus,curand o sa am un mic mic giveaway.
Pupici:*

19 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. 20lei dar am luat-o cu cardul acela de la revista

      Ștergere
  2. Deabia astept sa am voie si eu shopping.Mai rezist o saptamana,iar in luna aprilie imi fac de cap:x
    Deabia astept8->

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred.las ca mergi si tu si ti iei chestii frumoase:X

      Ștergere
  3. wuuuao balerinii sunt tare faini,de unde?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat e de simpatica fustita :X si imi place cum sunt facure seturile de la Elf, la noi nu sunt asa... Sa le folosessti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms.si mie imi plac.nici nuantele la luciu nu sunt ca cele de pe site de la noi.

      Ștergere
  5. Sunt dragute toate, deabia astept pareri despre apa termala.
    Ce norocoasa esti cu produsele ELF :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Balerinii si fusta :X:X Sa le porti sanatoasa pe toate si sa te bucuri de produse! Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. balerinii sunt adorabili <3 ce nuanta este oja de la Ladys?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere! si eu am cumparat destul de multe luna asta...doar a fost luna cadourilor nu? cu atat mai mult cu cat urmeaza si ziua mea am avut motive...deci..trebuie sa fac si eu un Biiig haul....te-am pupat!

    Tare draguti sunt balerinii!

    RăspundețiȘtergere
  9. doamne cate lucruri frumuselee :X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. sa le folosesti cu placere ...balerinii aia sunt "to die for" :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac balerinii.SA le folosesti cu placere!:*:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template