joi, 9 februarie 2012

Tag:pacatele mortale ale frumusetii

Am preluat si eu acest tag de aici,caci mi se pare foarte dragut:D

1.  Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?
Cel mai ieftin cred ca e un quad din comert cu vreo3 lei.
Cel mai scump cred ca e fdt Vichy,insa nu l-am cumparat,l-am primit.


2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?
Fondul de ten Astor.Mi-l doream enorm,l-am primit si in unele zile mi se pare ca arata super pe tenul meu,alteori mi se pare ca arata groaznic.
Am gasit cu greu creionul jumbo milk de la Nyx.Am avut noroc ca l-am castigat.altfel mi-l comandam acum,cu siguranta;


3. "Pofta" -  Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?
Am avut o crema de maini de la Essence care miroasea demential.Am terminat-o foarte repede,caci ma dadeam si de 2,3 ori pe zi cu ea:X


4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Cremele de corp.Am doua,incerc sa le termin,insa cam uit sa le folosesc seara:-s.


5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in sine?
Fondul de ten clar;cel de la vichy imi place caci imi acopera foarte bine cosurile.


6Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?
Simtul umorului;


7. Invidie  Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Aaaa...pensule Sigma , produse MUA si bronzerul cu miros de ciocolata de la Too faced.


Dau si eu mai departe acest tag.Mi se pare interesant.
Pupici:*

3 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template