vineri, 3 februarie 2012

Tag:My nail polish obsession


Am preluat acest tag de la Andreea
Nu am foarte multe oje;in comparatie cu alte fete care au adevarate colectii;Insa sunt suficiente pentru mine.


1. Care este firma ta de oja preferata?
Nu am.Folosesc mult Orkide si Avon,insa ma topesc dupa Flormar.


2. Oja cu sclipici sau fara?
Depinde de stare.Amandoua imi plac.

3. OPI, China Glaze sau Essie?
Am o oja China Glaze,Opi nu am incercat,insa nu mi se par deosebite.



4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?

Cam la 3 zile.


5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?

Imi plac nuantele de visiniu,insa uneori imi place sa ma joc cu culori ciudate,puternice ca albastru,verde,roz.


6. Culori inchise sau culori deschise?

Inchise de cele mai multe ori,insa uneori folosesc si nuante mai cuminti.


7. Ce ai pe unghii in momentul asta?

O oja Orkide nuanta 286.




8. Oja mata pe ungii, in or out?
In.

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Imi place,mi se pare eleganta,insa ma plictisesc repede de ea.

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Visiniu.

Daca va place acest tag,va invit sa il preluati.Asa mai aflam de diferite oje si nuante:D.

Pupici:*

2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template