sâmbătă, 18 februarie 2012

Review:Revlon Custom eyes mascara

O sa incep o serie de review-uri pentru ca am multe produse noi despre care as vrea sa vorbesc.
Azi va voi povesti despre noul meu rimel preferat si anume Revlon custom eyes mascara.


L-am primit de la Loredana si ii multumesc mult.Sunt foarte incantata de el.

Ce imi place:
-e waterproof
-are periuta ajustabila-2 trepte:Treapta 1 e pentru alungire si privire dramatica;Treapta 2 e pentru alungire si definirea genelor.Periuta se modifica(se poate vedea doar daca esti foarte atenta).
-imi alungeste genele si nu le incarca;




Ce nu imi place:
-nu mi se pare ca e o diferenta foarte vizibila intre cele 2 trepte la aplicare

Iata o reclama a lui aici.

Per total imi place mult si il recomand.
Voi ce mascara folositi in momentul de fata?

Pupici:*


2 comentarii:

  1. Eu folosesc 2000 calories de la Max Factor . Desi nu prea are review-uri pozitive , mie imi place tare mult :D

    RăspundețiȘtergere
  2. arata destul de natural pe gene :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template