luni, 20 februarie 2012

Review:produse Lush

Azi o sa va povestesc despre produsele de la Lush,pe care le-am testat in ultimele saptamani.
Incep cu sapunul Candy Cane.



Ce imi place:
-miroase mentolat,placut
-ambalaj dragut,interesant si colorat

Ce nu imi place:
-mie mi se pare ca usuca pielea(my opinion)

Al doilea produse e Balsamul de buze Celebrate;




Ce imi place:
-mirosul dulce
-aspectul,acele particule aurii
-hidrateaza buzele
-are ambalaj mic si practic
-culoare placuta
-are ulei de jojoba si inmoaie buzele






Ce nu imi place:
-?!

Imi place la nebunie acest produs si il folosesc aproape zilnic.Intr-o vreme,il foloseam seara , inainte de culcare , pentru ca aveam buzele crapate,iar dimineata aratau mult mai bine.Doar ca mai mereu il mananc de pe buze la 5 minute dupa aplicare:D

As vrea sa incerc si exfoliantul de buze din gama aceasta:X.

Pupici:*

1 comentarii:

  1. iubesc produsele Lush...nu sunt convinsa ca sunt tocmai naturale...dar le iubesc !

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template