marți, 7 februarie 2012

Review:Lush sare de baie

Cand am descoperit in coletul de la Lush sarea de baie am fost bucuroasa.Sincer,nu am mai folosit pana acum asa ceva,deci nu stiam la ce sa ma astept.
Pot sa spun ca e foarte interesanta.




Ce imi place:
-aspectul
-culoarea
-felul in care se dizolva in apa
-culoarea care o lasa
-faptul ca pielea e catifelata dupa ce ies apa
-se pastreaza mirosul pe piele dupa baie
-are scortisoara inauntru(vedeti poza)

Ce nu imi place:
-la aceasta  nu imi place prea mult mirosul;nu ma omor dupa scortisoara,decat atunci cand beau vin fiert;dar trecem cu vederea.Sunt sigura ca altele miros suuper.
-pretul cam mare avand in vedere ca are o singura utilizare;dar merita sa te rasfeti din cand in cand;)

Iata cum arata apa dupa ce am introdus sarea:








Ce parerea mi-a lasat:

Initial ma gandeam ca poate ies toata mov din apa,insa nu a fost asa:P.
Desi nu credeam ce am citit prin alte parti,cum ca lasa pielea catifelata,trebuie sa recunosc ca m-am inselat.Chiar lasa pielea mai fina si placuta la atingere.E ca si o crema.Si mirosul ramane si dupa aceea in piele.Din punctul acesta de vedere e super .
Si imi place mult felul in care se dizolva.Insa sa stiti ca ori o puneti toata odata,ori o taiati inainte.Eu am vrut sa o scot din apa si sa o folosesc alta data,insa deja fiind uda,era ca o pastila efervescenta.Desi nu era in apa,ea continua sa se descompuna.Asa ca a ramas toata.
Singurul lucru nefavorabil ar fi pretul,insa din cate am citit , luna aceasta cei de la Lush au transportul gratuit (in cazul in care plasati comanda pentru prima data) si m-ar tenta sa comand cate ceva.

Ca de exemplu,din categoria sare de baie,mi-ar placea sa incerc:
...si mai cateva la care nu gasesc poza:D.

Puteti vedea exact cum s-a dizolvat sarea de baie , umarind filmuletul: de mai jos:

Pupici:*

6 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template