luni, 27 februarie 2012

Review demachiant Byphasse

De cand am terminat demachiantul de la Liz Earle , il folosesc pe cel de la Byphasse.

Ce imi place la el:
-pret-in jur de 10,11lei
-cantitate mare-500ml
-se aplica usor-pompita
-curata bine(in poza am sters putin fdt pe care il aveam pe incheietura,caci am incercat nuanta la magazin)


Ce nu imi place:
-mirosul-nu stiu daca doar mie mi se pare,dar miroase ciudatel.Demachiantul prietenei mele,nu miroase la fel:|.

Trecand peste miros,e un demachiant bun si convenabil, avand in vedere raportul cantitate-pret.

Siiii...mi-am luat si eu revista Cosmopolitan cu pudra mozaic:X, fond de ten de la Maybelline si 2 creioane super shock , care sunt suuper:D









Pupici:*

9 comentarii:

  1. eu inca nu am gasit nimic interesant in revista, inca caut. in afara de gloss-uri si creioane, nimica :(. sa le folosesti cu plecere pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu de abia am gasit pudra.creioane tot am vazut.ms

      Ștergere
  2. imi spui te rog de unde ai cumparat demachiantul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai facut ceva cumparaturi, sa le folosesti sanatoasa! Te-am intrebat si pe facebook cum ti se pare fondul de ten, pentru ca ma tenteaza si pe mine! Ti-a facut o buna prima impresie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cel de la maybelline?imi place mult.l-am incercat la o colega,dar alta nuanta.e lichid si se aplica usor cu pensula.acopera bine,insa trebuie sa aplic pudra peste ca am tenul gras:P.

      Ștergere
  4. of ce-am mai alergat dupa revista cu fondul de ten...m-am multumit cu un ruj care-mi vine foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template