miercuri, 1 februarie 2012

400 followers giveaway

Pentru ca ma apropii de 400 de followeri(si sunt tare incantata) vreau sa va multumesc pentru ca ma cititi si alaturi de cei de la Lush , organizez un giveaway.
Premiile sunt in numar de 3 si fiecare consta intr-un set de produse formate din:


- sapun Vanilla in the mist 100g
            Cu aroma sa puternica de boabe de cacao prajite si vanilie, acest sapun te va revigora ca si cum ai bea o cana mare de cafea.
Am adaugat pastai de vanilie pentru a exfolia delicat pielea si ai da o nota de caramel ce te va face dependent de acest savuros parfum. Precis nu stiai ca pastaile de vanilie sunt renumite pentru continutul bogat in zaharuri, grasimi si minerale ce vor hidrata si vor mentine hidratarea pielii pe durata intregii zile.
Pret: 23.80 lei/100g



- sare de baie Honey Bee




Un rasfat cu miere pentru a preveni carenta de apa la nivelul pielii, aloe vera organic cu rol calmant si namol de Rhassoul din Maroc ce contine multe minerale conferind pielii fermitate.

            Pentru zilele in care ai nevoie de catifelare si dulceata.
Pret: 21.80 lei/buc.







- spumant Pop in the bath

Inspirat din minunata poveste Mary Poppins, acest spumant sub forma de floare, vine in culori diferite pentru a-ti imbunatatii fiecare zi din viata ta. Alege roz pentru clipe de melancolie, verde pentru a renaste, albastru pentru atunci cand iti place sa visezi si alb pentru fiecare seara.
            Cu aroma sa proaspata, mediteraneeana, are menirea sa indeparteze orice problema si sa calmeze. Te vei simti inconjurata de placate note de bergamota, lamaie, flori de portocal si mandarine, ce iti vor revigora intreg corpul sivor pune un zambet pe fata ta.
             Bucura-te de rasfat mediteranean la tine in baie!
Pret: 21,80 lei/buc 100g


Reguli:

-sa fiti follower al blogului
-sa dati like paginii de facebook celor de la Lush
-sa lasati un comentariu cu numele cu care urmariti blogul,numele cu care ati dat like ,mailul si raspunsul la intrebarea:"Ce parere aveti de produsele firmei Lush?Ce ati incercat/ce v-ar placea sa incercati?"

Durata  giveawayului:2-16 februarie 


Bafta
Pupici:*

109 comentarii:

  1. gfc ank_adaus
    like adaus alexandrescu
    ank_adaus at y dot com
    nu am incercat produsele, dar cel mai mult ma tenteaza gelul de dus vegan cu menta pt mirosul racoritor

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC:liviutza88
    fb: Fichios Livia
    Pana acum nu am incercat nici un produs Lush dar as vrea sa incerc jeleul de dus frustat sweetie pie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    GFC: Mad@
    fb: Madalina Vicol
    Nu am incercat pana acuma produse Luch, dar ma tenteaza sapunurile naturale si sarurile de baie ♥
    Mail: mada_3187@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. gfc mihaela miha
    facebook mocanu mihaela
    email anne_me_ky@yahoo.com
    Pana acum nu am incercat produsele Lush dar mi-as dori sa incerc http://www.lush.ro/ro/Deodorant-solid-vegan-natural-T%27eo--p1411.html

    RăspundețiȘtergere
  5. La cati mai multi followers !

    Nu am incercat pana acum produsele Lush insa mi se pare minunat tot ce fac ei si tare mukt imi doresc sa incerc macar un produs de-al lor.

    Deci:
    gfc-raluca
    fb-andreescu raluca
    email-magnetzica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello :)

    Gfc: MissRux
    FB: MissRux Rux
    E-mail: misspukah@gmail.com
    Am incercat pana acum un balsam de buze Lush de care sunt destl de multumita, dar am cateva produse pe wishlist pe care as vrea sa le incerc de la ei :)

    La ca mai multi followers si mult succes pe mai departe! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. gfc:andreeabacau
    fb:Yady Deea
    Pana acum nu am incercat produsele Lush,dar ma tenteaza deodorantul solid,sarurile de baie si sapunurile naturale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello!
    GFC:Gabriela
    Fb:Gabriela Cioc
    Am incercat un sapun cu vanilie de la Lush,mirosea tare bine si lasa pielea fina,exact ca cel care este cadou la giveaway.Mi-ar placea sa incerc un fond de ten de la ei,sunt tare curioasa cum e.
    La cat mai multi followers:*

    RăspundețiȘtergere
  9. gfc elascumpik23
    fb Msc Elena
    email elascumpik23@yahoo.com
    mi ar placea sa incerc SPUMANT DE BAIE SOLID VEGAN THE COMFORTER , arata ca o rulada, delicios:P
    La muulti ani:* sa ne auzim si la 1000, 2000 si fara numar

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: Geta
    FB: Geta Alexiu
    mail: geta_stroia@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum aceste produse, am tot citit si m-am delectat doar cu vederea lor.Sper sa le incerc cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  11. buna,
    gfc: ramona
    fb ramona lazar
    as incerca spumantul, arata tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. gfc: bbydoll
    fb: andra katerina
    e-mail: bbyqdoll@gmail.c
    Nu am incercat niciun produs LUSH, dar mi-as dori sa-ncerc sarea de baie honey bee, pare delicioaasaa :D

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC Urse Cristina Elena
    FB Urse Cristina-Elena
    mail: cristi2flor@yahoo.com
    Sapunurile solide sunt nemaipomenite,le ador.As incerca si spumantele ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC : Victoria
    FB : Victoria Irina
    E-mail : victoria.alexandrina@yahoo.com
    De Lush am auzit de la classy and pink :) si vreau sa spun ca de atunci mi-a facut cu ochiul produsele care par atat de comestibile :) (stiu , nu sunt) .
    Nu am incercat nimic , nu am avut ocazia sa cumpar pentru ca sunt in sesiune,dar mi-as da banutii pe un fond de ten natural :) de la Lush.

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: ANdreea
    Facebook: Andreea Popa
    E-mail: deutsa.glamour@yahoo.com
    Nu am avut ocazia sa folosesc produsele de la firma Lush, dar m-ar tenta sarea de baie Honey Bee ;;)

    RăspundețiȘtergere
  16. GFC: andricidoina
    FB: Andrici Doina Elena
    Email: andricidoina@yahoo.com
    Nu am folosit niciun produs de la lush, dar mi-ar placea sa incerc crema exfolianta Vegan, Bio Ocean Salt.

    RăspundețiȘtergere
  17. gfc leely_ana_83
    fb Munteanu Liliana
    email leely_ana_83@yahoo.com
    Sunt aproape dependenta de produsele Lush, am incercat multe, imi plac foarte mult spumantele solide si sarea de baie, imi place la nebunie cum miros produsele Karma..... inca mai am unul nou si nu prea as vrea sa il consum...sa am ce mirosi

    RăspundețiȘtergere
  18. FB Terpea Emil
    GFC Terpea Emil
    e-mail: alessia_miha03@yahoo.com
    am incercat sampoanele uscate care sunt ok pt mine si as incerca si SARE DE BAIE VEGAN LEAP FROG,chiar sunt curios de aroma si de ce stare iti induce

    RăspundețiȘtergere
  19. FB Urse Florin
    GFC Urse Florin
    Mail: kristinutza13@yahoo.com
    Am folosit SPUMANT DE BAIE SOLID VEGAN THE COMFORTER care mi se pare..."mirobolant",sunt curios de BALSAM DE BUZE NATURAL A MILLION KISSES daca este adevarat sau nu...primesc milioane de saruturi??

    RăspundețiȘtergere
  20. GFC:Andreita Florentina
    FB: Andreita Florentina
    MAIL: florentina_andreita@yahoo.it
    Imi plac produsele celor de la Lush, in special gelurile de dus,pt ca iti lasa o piele asa catifelata, si mirosul ramane in piele cateva zile.Produsul meu preferat e gelul de dus cu ciocalata "sonic death monkey",si mi-ar placea sa incerc produsele lor de curatare a tenului...:))
    Oricum frumos blog, succes in continuare..:)
    kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC: ice_cristina
    FB: Cristina Sita
    mail: ice_cristina2005@yahoo.com
    nu am folosit inca produse Lush dar banuiesc ca sunt bune din moment ce sunt naturale.ma tenteaza foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  22. GFC - Luiza O
    FB - Luiza Olteanu
    Mail - oluiza89@yahoo.com
    Nu am incercat niciun produs Lush :(. Cel mai mult ma tenteaza balsamul natural pentru buze Latte.

    RăspundețiȘtergere
  23. gfc : ingerul.tau80
    fb: Denise Dede
    email : ingerul.tau80@yahoo.com
    pana acum nu am incercat produsele Lush insa as fi foarte fericita sa am posibilitatea sa le incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC : Tudor Elena
    FB : Tudor Elena
    e-mail : ella_tudor@yahoo.com
    Din pacate nu am incercat produsele Lush, sunt convinsa ca sunt de calitate si produse bio..ma tenteaza sare de baie Honey Bee

    RăspundețiȘtergere
  25. GFC ; cry_filo
    FB ; Cristina Iacob
    E-mail ; cry_filo@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum nici unul dintre produsele Lush , dar mi-ar place sapunul si sarea de baie.

    RăspundețiȘtergere
  26. GFC: Little Princess
    fb: Miruna Zurbagiu
    email: mirunika_iloveu@yahoo.com
    Nu am încercat produsele Lush dar m-ar tenta:
    BALSAM EXFOLIANT PENTRU BUZE VEGAN BUBBLEGUM
    Spumantele de baie
    Sarurile de baie

    RăspundețiȘtergere
  27. GFC: anyt_dodo
    FB: Ionescu Ana-Claudia
    e-mail: anyt_dodo@yahoo.com
    Am o parere buna despre produsele Lush, deoarece am auzit doar lucruri pozitive despre ele, dar, din pacate nu am incercat nici un produs Lush. Mi-ar placea foarte mult sa incerc GEL DE DUS VEGAN HAPPY HIPPY cu aroma de Grapefruit

    RăspundețiȘtergere
  28. gfc tupac_anita2
    fb ene anamaria
    email tupac_anita2@yahoo.com
    pana acum am incercat sapunul karma:x si sarea de baie sex bomb :>

    RăspundețiȘtergere
  29. GFC: Anicka Maya
    FB: Anicka Maya
    E-mail: mayaanicka@yahoo.com
    Am incercat patru produse Lush(gel de dus,sapun,sare de baie si spumant de baie) si sunt super incantata de ele, miros atat de frumos incat iti vine sa le mananci. Mi-ar placea sa incerc toate produsele Lush,arat divin.

    RăspundețiȘtergere
  30. like:iulia hpyend
    gfc:dedeea
    Am incercat multe produse de la aceasta firma si mi-au lasat o impresie foarte foarte buna.:)
    As vrea acum sa incerc un gel de dus jeleu:)) ar fi chiar amuzant:x

    RăspundețiȘtergere
  31. GFC:Gavriloiadina
    FB:Adina-Mirabela Gavriloi
    Mail:Gavriloiadina@yahoo.com
    Nu am mai folosit produse Lush,dar dupa tot ce am vazut si am citit despre ei sunt foarte curioasa!As dori sa incerc spumantele de baie!

    RăspundețiȘtergere
  32. GFC: blueroses
    FB: Cristina Chitanu
    mail: prof.cristina13 [at] yahoo.com
    Despre produsele Lush pot sa spun ca ma citit (review-uri care mai de care) si am admirat cate ceva pe site-ul lor - toate suna delicios si au si nume atragatoare - cum sa nu poftesti la un gel de dus cu capsuni care se numeste 'Yummy yummy yummy'? Din pacate eu nu am cada, dar daca se intampla minunea si castig, imi iau bomboana de sare efervescenta si parfumata si plec la frate-miu sa fac baie :)
    Multumim pentru acest giveaway - premiile suna grozav - si iti doresc "La multi followers"!

    RăspundețiȘtergere
  33. GFC: Diana Patru
    Like: Diana Raluca Patru
    e-mail: diana_b_20@yahoo.com
    De la Lush folosesc Charlotte Island Body Tint si sunt innebunita dupa el! Imi ofera un bronz atat de natural! Calitate deosebita! :)

    RăspundețiȘtergere
  34. GFC: ivona
    Facebook: Andrei Ivona
    Email: ivona_creatza92@yahoo.com
    Nu am incercat produsele Lush, insa sunt foarte curioasa sa le incerc ca am auzit ca sunt foarte bune :D

    RăspundețiȘtergere
  35. GFC: Iordache Raluca
    FB: Raluca Iordache
    email: raluca_1986i@yahoo.com
    nu am incercat pana acum produsele lush dar mi-as dori foarte mult sa le incerc pt ca am auzit numai lucruri bune despre ele

    RăspundețiȘtergere
  36. Hey,
    GFC: Dexxy
    FB: Adela Șoș
    Produsul pe care as dori sa il incerc de la Lush este samponul uscat sub forma de pudra.

    RăspundețiȘtergere
  37. GFC : alina maria manole
    LIKE FB :Manole Alina Maria
    link share FB: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=371357922877852&id=100001682962711
    adresa de email : alina16mary@yahoo.com
    Nu am incercat produsele Lush, insa sunt foarte curioasa sa le incerc ca am auzit ca sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  38. GFC: Michely
    FB: Mihaela Luca
    E-mail: michelluk[at]yahoo[dot]com
    Am folosit pana acum de la Lush 2 tipuri de sapun, unul abraziv, care era atat de frumos si parfumat de-mi venea sa musc din el, nu sa ma spal cu el, un verde crud foarte placut si un sapun anticelulitic, nu la fel de frumos dar placut la folosire.

    RăspundețiȘtergere
  39. gfc: broken.wings
    fb: alexandra circiu
    mail: alexandra_Circiu@yahoo.com
    De Lush am auzit de pe internet, tot incerc sa ajung la magazinul din Afi dar inca nu am reusit :( sper sa ajung cat mai curand, nu am incercat pana acum Lush, dar cred ca aceste produse sunt un rasfat pentru pielea noastra,la cat de bine arata imi dau seama si cat de bine miros si ce efect benefic au asupra tenului nostru. :)

    RăspundețiȘtergere
  40. GFC: Alexys
    FB: Alexandra Cenuse
    e-mail: ale_x_andra0612@yahoo.com
    Mi-ar placea sa incerc gelurile de dus, cred ca miros divin!

    RăspundețiȘtergere
  41. gfc novac_elena20
    fb elena nena
    mail: novac_elena20@yahoo.com
    nu le-am incercat e prima data cand am citit despre produse,as fi incantata sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  42. GFC : Christina
    facebook : Christina Chr
    share : http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=220648144692727&id=100000746406786
    e-mail : christinutza_4you@yahoo.com
    Nu am incercat produsele Lush pana acum :) dar nu e timpul pierdut ... as fi foarte incantata !

    RăspundețiȘtergere
  43. GFC:Muneca Chucky
    FB:Scrum de vise
    mail:scrumdevise7@ymail.com
    share:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=262514167154798&id=100002625144250
    De lush am auzit acum cativa ani,mi-am format o parere despre produse numai trecand pe langa standul lor din Brasov,miros divin produsele,ce sa mai spun ca sunt handmade si sunt naturale.Ma tenteaza parfumurile solide mai ales ca am auzit ca isi pastreaza mirosul timp indelungat.

    RăspundețiȘtergere
  44. GFC: beauty_and_others

    FB: Nicoleta Alexandra

    Email: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

    de la Lush am testat cateva sapunele care mi-au placut tare mult si o masca de par.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna
    GFC:descude
    FB:Cimmone
    Email:ely_2ss at yahoo dot com
    Nu am testat inca niciun produs de la Lush,insa mi-ar placea sa incerc pudra de corp Lustre sau fondurile de ten naturale,am auzit multe lucruri bune despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  46. gfc: Allale
    FB: Alexandra Damires
    EMAIL: biscream.new_fashion@yahoo.com
    nu am testat produsele Lush, dar mi-ar placea :*

    RăspundețiȘtergere
  47. GFC:Iulia
    FB:Iulia Sava
    EMAIL:yulik_4_u@yahoo.com
    nu am testat produsele Lush

    RăspundețiȘtergere
  48. GFC: Madalina
    FB: Dinu Florina
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    Nu am testat niciodata produse Lush dar as fi incantata! :)

    RăspundețiȘtergere
  49. gfc : malina
    fb: alexandra malina
    mail : onelove.malina@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum produsele lush dar mi-ar placea sa vad cum este un spumant de baie <3

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna si felicitari pentru cei peste 400 followeri. Te urmaresc prin GFC cu Macnetize.
    Am like-uit, cu ceva mai mult timp in urma, pagina de FB a Lush cu Macnetize, iar adresa mea de mail este theevemail@gmail.com.
    Cat despre Lush... Tot zic ca ma mobilizez sa ajung la magazin, insa am fost o lenesa. Mi-ar placea sa incerc o gramada de produse de la ei, cele pentru corp - gelurile de dus, sapunurile si cremele de corp ma tenteaza, in mod special. Ar mai fi si crema de fata British Nanny si lista mea e deschisa.

    RăspundețiȘtergere
  51. GFC: violeta elena cristea
    FB: violeta cristea
    E-mail: cristea_violeta_e@yahoo.com
    Nu am incercat prodesele Lush pana acum dar mi-ar placea sa incerc spumantul de baie MAGIC MUSHROOMS (cu vanilie si capsuni ...ce bine suna, cred ca miroase si foarte bine):http://www.lush.ro/ro/Spumant-de-baie-natural-Magic-Mushrooms--p1630.html

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna!
    GFC: silvia_pascariu
    FB Silvia Pascariu
    email: silvia_pascariu@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum produse Lush dar toate arata atat de bine,mai ales sapunurile lor ca mor de curiozitate sa incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  53. gfc: irina
    fb: irina olteanu
    e-mail: irina_olteanu2000@yahoo.com
    nu am incercat pana acum produsele lush, dar sunt extrem de curioasa sa testez oricare din sapunuri care par extrem de apetisante

    RăspundețiȘtergere
  54. GFC Radu Marilena
    FB Radu Marilena
    Email radumarilena2010@yahoo.com
    Am incercat un sapun, un spumant de baie de la Lush si sunt foarte bune, miros foarte bine, doar ca pretul ma tine departe de ele.

    RăspundețiȘtergere
  55. GFC Hermina
    FB Hermi Blue
    email cami_lu2004@yahoo.com
    mi-as dori sa incerc sapunul, pana acum nu am incercat nici un produs de la Lush

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna! La multi followeri in continuare!
    GFC: federova
    FB: Federova Kik
    email: oana.federova@yahoo.com
    Nu am incercat nimic de la Lush dar imi doresc, arata foarte bine produsele, delicioase as spune :)). Au un design atractiv si din cate am auzit miros foarte bine...

    RăspundețiȘtergere
  57. GFC:Emilia21
    FB:Emillie Jolie
    Mail:emillie_21@yahoo.co.uk
    Nu am ncercat pana acum produsele Lush Mi-ar placea sa le incerc pe cele de la acest giveaway:)

    RăspundețiȘtergere
  58. gfc:iuliana zaharia
    fb:yulia emy busuioc
    mail:zaharia.iuliana20@gmail.cim
    pana acum nu am incercat insa astept un colet cu produse lush castigate la un concurs pe un blog...mi-ar placea sa le incerc si pe acestea ...sunt diferite de cele castigate de mine:))

    RăspundețiȘtergere
  59. GFC: coman.ella
    FB: Ella Coman
    email: coman.ella@yahoo.com

    Nu am incercat pana acum produsele de la Lush dar sunt foarte tentata sa incerc sapunurile naturale si spumantele de baie.

    RăspundețiȘtergere
  60. gfc: Mihaela
    FB: Mihaela Gramada
    email: la_anca@yahoo.com

    Pana acum nu am incercat nici un produs de la Lush, dar as incerca oricare dintre produselel lor, in special sapunurile.

    RăspundețiȘtergere
  61. GFC: Cristina
    FB: Cristina Sologon
    mail: criss21212000@yahoo.com
    R: Nu am incercat inca produse de la firma Lush

    RăspundețiȘtergere
  62. GFC: @nd_w
    Fb: Deea Andreea
    Mail: o_xxgreen_eyesxx_o@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum produse de la aceasta firma. As incerca sapunurile naturale!

    RăspundețiȘtergere
  63. GFC: Alyna.make-up
    fb:Alyna.make-up
    mail: verrucktes_kind@yahoo.com
    raspuns: nu am incercat niciun produs de la Lush !

    RăspundețiȘtergere
  64. GFC:mircbella
    FB:Mirabela Vilcea
    E-mail:mircbella[at]yahoo[dot]com
    Raspuns: Nu am incercat pana acum produsele lor, desi de multe ori am vrut sa-mi cumpar ceva...Imi doresc foarte mult sa incerc sampoanele, spumantele de baie si mastile de par :X

    RăspundețiȘtergere
  65. GFC:Anda
    FB: Anda Ghelber
    mail:anda14iunie@yahoo.com
    Inca nu am incercat produsele Lush.

    RăspundețiȘtergere
  66. GFC Adina Radu
    FB Radu Adina
    Email raduadina87@gmail.com
    Raspuns:Nu am incercat inca produsele Lush.Mi-as dori sa incerc mai multe produse: sarea de baie, sapunurile, spumantele de baie.

    RăspundețiȘtergere
  67. GFC: Bianca Barsan
    FB: Bianca Barsan
    Email: bianca.barsan at yahoo dot com
    Raspuns: Nu am incercat niciodata produsele Lush insa mi-as dori sa incerc sapunurile :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna ,
    GFC : Camelia Andrasescu
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Raspuns : Am incercat un spumant de baie , dar cu multi ani in urma si nu mai stiu cum se numea. As fi curioasa sa incerc o crema de fata.

    RăspundețiȘtergere
  69. gfc: dana nechita
    fb: dana te-ai prins
    email: dana_nechita94@yahoo.com


    Despre produsele lush am auzit abia recent,dar numai lucruri bune.Mi-ar placea sa le incerc,fiind o fana a produselor naturiste.

    RăspundețiȘtergere
  70. GFC:morphine
    mail:winnie_thebest[at]yahoo[dot]com
    Like:KKinga Kinga
    Nu am incercat nimic pana acum,dar as vrea ceva fresh,care sa-mi aduca aminte de vara:X Orice, pt ca am auzit ca au produse f bune:)

    RăspundețiȘtergere
  71. GFC: klozer_eniko
    FB: Klozer Eniko
    Email: klozer_eniko@yahoo.com
    Raspuns: despre aceste produse nu pot sa spun o parere pentru ca nu am avut ocazia sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  72. gfc.mari_gl2006
    fb.Moga Marilena
    Email:mari_gl2006@yahoo.com
    Raspuns:nu am avut pana acum ocazia sa le incerc,mi-as dori sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  73. GFC: Laura Mac
    FB: Laura Amy
    Email: laura04.m@gmail.com
    Nu am incercat pana acum produsele Lush, dar mi-ar placea sa incerc tratamentele pentru par si mastile pentru ten.

    RăspundețiȘtergere
  74. gfc: sweet lory
    fb: lory loredana
    e-mail: sweetyblue_1986@yahoo.com

    desi am trecut de multe ori pe langa magazinul lor si mereu m-a atras mirosul puternic al produselor, nu am incercat nici un produs lush. mi-ar placea s aincerc atat gelurile lor de dus, dar si balsamurile de buze.

    RăspundețiȘtergere
  75. gfc: Iuliana Maria
    fb: Iuliana Maria Rotaru
    e-mail: moon.child91@yahoo.com
    nu am incercat inca nici un produs lush, dar aceste sapunuri sunt tentante.

    RăspundețiȘtergere
  76. GFC si FB: Marioara Zota
    e-mail: marioarazota[@]yahoo[.]com
    Din cate am citit am inteles ca sunt minunate... din pacate inca nu le-am incercat, dar mi-ar placea enorm sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
  77. GFC:Ramona
    fb: Ramona Iolp
    E-mail: rara.rrrrr@yahoo.com

    Nu am incercat pana acum produse Lush, dar as incerca oricare dintre prouse ♥

    RăspundețiȘtergere
  78. GFC: Oana
    FB: Oana Catalina
    email: oana [dot] catalyna [at] yahoo [dot] com

    Nu am folosit produse Lush pana acum, insa mi-ar placea sa incerc deodorantul solid natural: http://www.lush.ro/ro/Deodorant-solid-vegan-natural-T'eo--p1411.html

    RăspundețiȘtergere
  79. GFG:Special Beauty
    FB:Stelutza Marcu
    mail: stelutza523@yahoo.com
    Inca nu am incercat niciun produs Lush, dar mi-ar face placere sa o fac in viitor:)

    RăspundețiȘtergere
  80. GFC: Adela
    FB: Adela Voinea
    Email: adelavoinea [@] yahoo [.] com
    Nu am folosit niciun produs Lush pana acum, dar ma tenteaza foarte mult sa testez demachiantul natural Herbalisim - http://www.lush.ro/ro/Demachiant-natural--Herbalisim-100g--p1425.html

    Multumesc pt sansa!

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna :)
    Inca nu am avut ocazia sa incerc nici un produs Lush dar ma tenteaza sarurile de baie si sapunurile :D

    RăspundețiȘtergere
  82. Ahh am uitat de restul :">
    GFC: Laura D.
    FB: Laura Deac
    Mail: lauraizanangel[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  83. GFC: Marianna

    like FB: Mariana Dumitru

    Mail: dumitru_marianna@yahoo.com

    Raspuns: produsele de la Lush sunt exceptionale, imi plac extrem de mult, in special bombele de baie :D

    RăspundețiȘtergere
  84. gfc: scumpik_lui
    fb: Gheorghita Anca Mihaela
    email: scumpik.lui@gmail.com
    Pana acum nu am incercat nici un produl Lush, dar as incerca cu mare placere oricare dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  85. GFC: clauss
    FB: dancea Claudiu Loredan
    mail: claudiudancea@yahoo.com
    Nu am incercat inca produsele Lush dar am citit despre ele si parerile celorlalti m-au convins ca aceste produse merita incercate.

    RăspundețiȘtergere
  86. GFC : Cami87
    FB : Blogul cu Hainutze
    E-mail: blogulcuhainutze@yahoo.com
    Am folosit doar sare de baie de la Lush si mi-a placut foarte mult cum miroase si ca lasa pielea catifelata.

    RăspundețiȘtergere
  87. GFC: andrewtza_luv
    fb: andreea ema
    Cred ca nu exista produse mai dragute, frumoase, parfumate si minunate ca astea :)))

    RăspundețiȘtergere
  88. GFC:anna_x1
    Facebook:Anna Maria
    E-mail:anna_x1@yahoo.com
    Sincera sa fiu nu am incercat produsele;;)..dar mi`ar placea:X

    RăspundețiȘtergere
  89. GFC : It's Friday Somewhere
    Like : It's Friday Somewhere
    Am incercat o sare de baie ,un gel de dus si un ulei solid. Mi-au placut foarte tare :X

    RăspundețiȘtergere
  90. Gfc:Enchanted Ana
    FB:Blogul Anei
    mail:enchantedana@ymail.com
    Din pacate nu am folosit nici un produs Lush pentru ca nu mi-am permis o comanda mai maricica.

    RăspundețiȘtergere
  91. Felicitari pentru followeri.
    GFC: AlinaGav.
    Fb: Madeby Alina
    Ma atrag produsele de la Lush pentru ca au arome incredibile, culori atragatoare si stiu ca au ingrediente cat mai naturale. Mi-ar placea foarte mult sa incerc cateva dintre produsele Lush. :D

    RăspundețiȘtergere
  92. gfc:Roxy
    fb:Roxy Cazcu
    mail:carofeero atyaaho com
    raspuns: am incercat vreo doua produse si imi plac! mi-ar placea sa incerc si sapunurile.

    RăspundețiȘtergere
  93. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  94. GFC:Carmen Leahu
    FB:Carmen Leahu
    Pana acum nu am incercat produsele Lush dar mi-as dori sa incerc cateva dintre produsele lor.
    e-mail:leahuadrian85@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  95. GFC : Madalina A
    FB : Mada Madalina
    E-mail : smoked.innocence@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum niciun produs Lsuh, insa cred ca sunt foarte bune pentru ca sunt naturale si arata foarte bine, pe deasupra.As vrea sa incerc Untul de corp exfoliant Vegan Buffy.

    RăspundețiȘtergere
  96. Gfc: Ana-Maria Gurgu
    Fb: Ana-Maria Gurgu
    Mail: just_anik1@yahoo.com
    Raspuns: Inca nu am avut ocazia sa incerc ceva de la Lush, insa mi-as dori, pentru ca unele arata atat de bine ca-ti vine sa le mananci :)) :X

    RăspundețiȘtergere
  97. GFC: Alexandra Stefan
    FB: Alexandra Stefan
    R: Din produsele incercate, cel mai mult imi plac gelurile de dus, masca de fata Cupcake si balsamurile de buze :) mi-as dori pe viitor sa incerc si balsamurile de par.

    RăspundețiȘtergere
  98. Gfc:Alexandra Bicoi
    FB:Alexandra Bîcoi
    Singurul produs incercat a fost un balsam de buze care mi-a placut foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  99. fb:Vale Tina
    gfc:chocolate_girl_valentina
    mail:chocolate_girl_valentina@yahoo.com
    Mi ar placea sa le incerc,sunt convinsa ca au produse foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna.
    GFC: Camyutza
    FB: Carmen-Elena Craciunescu-Nechita
    E-mail: camynechita@yahoo.com
    Am incercat 2 produse de la Lush: un sampon solid Squeaky green si un balsam de par solid Jungle. Cu samponul din pacate nu ma impac absolut deloc (desi miroase superb), imi ingrasa parul fff tare, dar balsamul este super.
    Puup!

    RăspundețiȘtergere
  101. gfc:minnie angel
    fb:iulia fratieanu
    e-mail:giuly_15_93@yahoo.com
    Din pacate nu am incercat nici un produs de la ei dar sunt tare curioasa sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  102. GFC:AllexiSss'
    FB:Alexandra Ene
    mail:alexutza96_otp@yahoo.com
    Raspuns:Din pacate nu am apucat sa incerc nici un produs de la ei,dar pe viitor chiar mi'as dori sa incerc PARFUMUL SOLID VEGAN LOVE:)

    RăspundețiȘtergere
  103. gfc:Ungureanu
    fb:Ioana Georgiana
    e-mail:gyana_iona2yahoo.com
    Nu am incercat nici un produs Lush,dar sper cat de curand sa am ocazia sa incerc oricare din produse.

    RăspundețiȘtergere
  104. gfc: Andra Malin
    fb: Popicu Andrei
    e-mail: bubu.andra95@yahoo.com
    Nu am incercat pana acum produsele "Lush" dar sper sa pot incerca .Intodeauna mi-au placut sarea de baie sub forma de biluta :D

    RăspundețiȘtergere
  105. GFC: roxana_4u95
    Fb: Roxana Nicoleta
    e-mail: roxana_4u95@yahoo.com
    Din pacate,nu am avut ocazia sa incerc produsele firmei Lush,dar sper sa am aceasta ocazie cat de curand.Untul de corp exfoliant Vegan Buffy,imi face cu ochiul,precum si toate celelalte produse,care arata foarte bine,si cred ca sunt si foarte bune,fiind naturale.

    RăspundețiȘtergere
  106. GFC: Florentina Georgiana

    FB: Badea Florentina

    Email: pastilwtsa_muov@yahoo.com

    Raspuns: In afara de o masca de par, nu am avut ocazia sa te testez si alte produse, insa masca de par mi-a placut extrem de mult si poate pe parcurs voi achizitiona si alte produse :)

    RăspundețiȘtergere
  107. GFC:Valentina

    FB:Letitia Golea

    Email:tsunamii_cikky@yahoo.com
    Raspuns:inca nu am avut ocazia de a testa aceste produse,dar mi'as dori prin intermediun acestui giveaway:o3. ma tenteaza sarurile de baie:X:X

    RăspundețiȘtergere
  108. Buna !!!
    GFC iulika_ct
    FB Iuliana Gondos
    Email iulika.ct@gmail.com
    Despre produsele Lush am auzit numai cuvinte de lauda. Inca nu am incercat nici un produs, dar mi-ar placea foarte mult sa incerc un body scrub.

    RăspundețiȘtergere
  109. Numele-BLOG:Dumy YT
    Numele-like:Dumy Dumytza
    mail:dumitrita00@mail.ru
    Care produse doresc sa le incerc:Nam folosit inca produse ,,Lash" dar as dori sa incerc ULEI SOLID PENTRU MASAJ VEGAN TUCA TUCA

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template