luni, 13 februarie 2012

Big haul

Hello.
Azi vreau sa fac un haul,mai maricel zic eu,cu ce mi-am luat saptamana trecuta,ce am primit azi si  ce o sa imi vina peste 2 zile:P.

Deeci:
Mi-am comandat de la un blog sale Porefessional de la Benefit si mi-am comandat cateva produse de la Elf.



Aici aveti un filmulet :

Azi mi-a sosit paletuta e la Too Faced pe care am luat-o de pe un forum si Loredana a fost o scumpa ca intotdeauna si mi-a mai pus cateva bunatati in colet;si anume:oja flormar(superba),oja farmasi,quad elf butternut si Rimel Revlon(are2 trepte;e tare interesant).

Multumesc pentru toate!

Iata pozele:
(mi s-a terminat bateria , asa ca am preluat 2 poze de pe internet cu paletuta;doar un fard e putin ciobit,insa in rest sunt intacte)

De la Avon mi-am comandat serul pentru varfuri(am auzit ca e bun,sunt curioasa) si de la Byphasse am luat demachiantul pentru fata,caci cel de la Liz Earle e aproape gata.


Si ieri am pus o alta la comanda la Elf,ca tot era transport gratis;Sper sa ajunga pe miercuri,insa nu o sa mai fac un haul separat pentru comanda,asa ca va arat poze cu ce am comandat acum:
Tus cu sclipici
Kabuki brush

Mai am doua dorinte si apoi ma linistesc.Promit!Prea multe intr-o singura luna:D

Nu uitati de giveaway!
Si sa imi spuneti daca sunteti interesate de review la un anumit produs de mai sus.
Pupici:*

11 comentarii:

  1. La demachiantul Byphase daca poti :d. L-am vazut in Cora si ma tenta, mai ales ca are 500 ml, dar n-am stiut ce sa fac:-?.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu mare drag. Sunt frumoase toate. Eu una sunt multumita la maxim de pensula kabuki insa tusul cu slipici nu prea mi-a placut. serul avon este super, sper sa te ajute.
    Da, as vrea si eu review la demachiantul byphase
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le stapanesti sanatoasa si fericita! Crede-ma, in privinta demachiantului Byphase o sa fi foarte incantata deoarece este excelent. Eu, din cauza ca e gaseste cam greu, cand l-am vazut ultima data mi-am luat 3 bucati, ca sa fiu sigura ca o sa am demachiant cel putin 1 an :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu drag pe toate!
    As vrea sa faci review la demachiantul Byphase si la pensula pt. pudra Elf (de fapt la ambele, mie imi trebuie o pensula doar pt. colorstay, acum il aplic cu degetele sau cu buretele de frica sa nu-mi stric pensulele). Ms.

    RăspundețiȘtergere
  5. aiaiai'chiar ca big haul! As vrea si eu review la demachiant! Cum e pensula aia kabuki:x

    RăspundețiȘtergere
  6. ce draguta esti, Mada! Si naturala.. nu esti timida sau emotiva :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru POREfessional as vrea sa vad un review din partea ta.

    De la Avon eu am avut serul pentru fire rebele dar nu mi-a placut.Oricat de putin puneam parca imi facea parul uleios,de parca mi s-ar fi ingrasat parul.

    Despre cel pentru varfuri rebele am citit si eu lucruri bune.Sa ne spui si noua ce parere ai.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar ca BIG HAUL, ce produse faine.vreau review la tot ce se poate:) abia astept. demachiantul ma intereseaza si pe mine si paletutza Too Faced.
    sa le folosesti sanatoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template