sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Reviken

Probabil nu ati auzit de aceasta crema.Pe vremuri,se numea Cutaden.
O stiu de cand eram in generala.Mama o folosea pentru cosuri,pete,cam orice si chiar isi facea efectul.
E o crema alba,cu un miros usor neplacut,insa care are un efect rapid .
Desi nu functioneaza pentru toata lumea,ceea ce e ciudat.Eu , mama si sora mea suntem foarte multumite de crema,insa my bff de exemplu nu a simtit nici un efect de pe urma ei.

Cum actioneaza/cum o folosesc eu?

O aplic pe cosuri,seara(uneori pe toata fata ca o masca;asa sunt sigura ca am acoperit toate cosurile/petele/) , a doua zi ele se usuca,iar in 2,3 zile they're gone.
Desi stiam de ea si o foloseam des acasa,doar ieri am cumparat-o pentru prima data si am aflat ca acum ii spune Reviken.Face minuni pentru tenul meu si e si foarte ieftina.Am dat 7 lei pe ea la farmacie.

Iata ce spune prospectul: 

INDICATII TERAPEUTICE
Reviken este indicat pentru tratamentul eczemelor uscate, eritemului fesier, leziunilor superficiale cutanate, degeraturilor si arsurilor superficiale limitate.

CONTRAINDICATII
Hipersensibilitate la ihtiol, hamamelis, oxid de zinc, tetraborat de sodium sau laoricare dintre excipientii produsului.
Dematoze umede, leziuni cutanate suprainfectate.

COMPOZITIE
100 g unguent contin ihtiol 1,5 g. extract uscat de hamamelis0,1g.oxid de zinc 15g. tetraborat de sodium 0,1g. si excipienti: vaselina alba, lanolina anhidra, dioxid de titan (E 171), ulei de lavanda, vanilina,apa purificata

GRUPA FARMACOTERAPEUTICA
Preparatedermatologice, preparate pentrutratamentul leziunilor si ulcerelor, alte cicatrizante.

PRECAUTII
Nu sunt necesare.

INTERACTIUNI
Nu se cunosc.

DOZE SI MOD DE ADMINISTRARE
Unguentul se aplica la nivelul ariilor cutanateafectuate de 2-3 ori pe zi.

REACTII ADVERSE
Foarte rar, pot sa apara dermatita de contact si reactii de fotosensibilizare.
 
Are 40 g si ajunge cel putin 6 luni.Din ce am inteles continutul de ihtiol este cel care face aceasta crema sa fie buna pentru cosuri.

Eu o recomand,insa cum am spus mai sus,e posibil sa nu functioneze pentru toata lumea.

Poza e luata de pe internet,insa am dat comanda de aparat si marti o sa imi ajunga.
Intre timp,pregatesc alte reviewuri.

Pupici:)

10 comentarii:

  1. As vrea s-o incerc, pentru ca tratamentul cu Brevoxyl dureaza cam mult, il folosesc de vreo doua luni si nu sunt rezultate majore.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai este facut in asa fel incat sa dureze mult prostii sa cumpere mereu.

      Ștergere
  2. Si eu am folosit crema asta, atunci cand se numea Cutaden. Tin minte ca era ok, usca cosurile insa mi-am patat toate pernele ;)) Tie nu si se intampla la fel?

    RăspundețiȘtergere
  3. @alexys:te sfatuiesc sa o icnerci.nu pierzi nimic.
    @alinaGav:ba da,pateaza pernetele,dar timp cat isi face treaba bine,asta nu e o probl:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pui un prosop pe perna, mare filosofie.

      Ștergere
  4. eu la farmacie am gasit-o tot sub denumirea de Cutaden. O cumpar mereu pentru ca este cea mai buna crema atunci cand vine vorba de iritatiile de scutec ale fetitei mele! Am incercat o multime de creme pt eritem fesier dar niciuna nu a fost ca aceasta....aceasta crema ne-a salvat de o iritatie f urata...o folosim de fiecare data cand ne iritam!Este foarte buna!

    Nu stiam ca este buna si pt cosuri”

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt destul de multumita de combinatia Brevoxyl + Crema de galbenele. Pt ce e mai exact - cosuri sau pete?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Raluca:eu nu stiam ca e buna pt bebelasi:P
    @krista:sincer nici nu stiu.eu o fol pentru cosuri mai mult si e buna

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am auzit ca este buna pentru bebelusi pentru ca mi-a fost recomandata de o asistenta insa am sa cumpar sa o incerc si pe cosuri! Multumim de sfaturi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar pentru adulti ce are, adultii nu au tegumente?

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template