duminică, 29 ianuarie 2012

Review:Cover girl pudra

Am avut ocazia sa imi cumpar o pudra de la Cover girl acum ceva vreme . Eram tare curioasa  de produsele aceastei firme,caci am auzit de ele pe youtube, in special la Emilynoel83.

Ei bine pudra asta mi-a placut din prima.
De ce?
Pai:

-ambalaj suuuper dragut
-cantitate mare:11grame
-consistenta usor cremoasa la tingere,se ia pe pensula o cantitate suficienta si acopera bine
-nu incarca tenul
-nu scrie pentru ce tip de ten e,insa se intelege de minunte cu tenul meu






Nuanta pe care o am eu este translucent light si poate parea cam deschisa insa e foarte buna pentru tenul meu.

Ma tenteaza in viitor un fond de ten de la ei,insa trebuie sa caut reviewuri ; 
Pe langa aceasta pudra,mai folosesc una de la Max Factor , insa are rezervata o alta postare.

Pupici:*

5 comentarii:

  1. Ai un blog award la mine pe blog! Te pup!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine pudra,si ambalajul super cute!
    Am si eu de la cover girl pudra libera insa nu m-a dat pe spate!Ma bucur ca tu te intelegi bine cu a ta ! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template