miercuri, 25 ianuarie 2012

Review fond de ten Vichy DermaBlend

Am avut norocul sa ma aflu printre cele care testeaza fondul de ten de la Vichy.
De o saptamana il folosesc zilnic si sunt incantata de el

Iata ce imi place:
-e nevoie de o cantitate mica pentru a acoperi intreaga fata
-confera un look natural , daca nu pui prea mult produs,caz in care arata ca o masca
-nu are miros
-se "lipeste" pe fata
-mi se pare foarte bun pentru tenul gras/mixt
-ambalaj practic-o sa storc si ultima picatura din el:))
-spf 35
-.Are grad ridicat de acoperire
-finish mat(ceea ce iubesc la el).


Ce nu imi place:
-nuanta e putin mai inchisa decat nuanta pielii mele,insa se rezolva cu putina pudra
-pretul ridicat-din ce am inteles se invarte pe la 90 lei?!

Eu il aplic cel mai bine cu degetele,ceea ce e ciudat,caci obisnuiam sa folosesc pensula de stippling sau mai nou bureteii.Imi place foarte mult .

Iata poze cu fata mea inainte :
 Dupa aplicarea fdt:
 -Dupa aplicarea bronzerului si a blushului:


Mi se pare un fond de ten foarte bun,care face ce spune-nu degeaba ii spune corector-.
A venit la fix,caci aproape temin fdt Astor si din cel  de la Revlon mai am foarte putin.In plus,e perfect pentru perioadele in care pielea mea nu e asa cuminte si incep sa apara cosuri.


Pupici:*

5 comentarii:

  1. Chiar arata foarte bine pe tenul tau.Poate o sa il prind la reducere peste ceva timp :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. are o acoperire destul de mare.I like it.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine ;) Nu se observa ca ar fi mai inchis decat tenul tau. Sa-l folosesti cu placere :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai ieftin l-am gasit cu 92 lei, dar cu card Sensiblu ajunge la 82 lei :X. Abia astept sa incep sa-l port si eu :D.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. il gasiti la farmacia bella dona la pretul de 73 ron. o sa il incerc si eu:D .pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template