luni, 9 ianuarie 2012

Paletuta flormar&Lotd

Cum bine stiti,am primit de Craciun cadou o paleta de la Flormar , cu 5 culori.
Imi place foarte mult,culorile sunt puternice, pigmentate si indraznete.E un fel de paleta Acid pentru mine,caci de obicei nu folosesc culori asa puternice.
Galbenul si portocaliul se integreaza perfect intr-un machiaj de zi,un neutral look poate , in combinatie cu nuante de maro.
Movul e una din culorile mele preferate;poate fi folosit alaturi de alte nuante de mov sau roz,etc.
Iar albastrul si verdele le folosesc pentru a trage o linie subtire pe pleoapa inferioara.




Azi am realizat un look cu  primele doua nuante si anume galben si portocaliu.


 


Pozele sunt facute cu telefonul cuiva,insa de maine o sa fac poze cu noul meu aparat.De abia astept:X.

Voi ce paletute aveti de la Flormar?Va plac?

Pupici.

5 comentarii:

  1. Din pacatae nu am nicio paleta de la flormar,insa aceasta arata super bine!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata f bine paletuta! Sunt foarte frumoase nuantele! Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase culorile! S-o folosesti cu placere si sa ne mai arati machiaje facute cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am nicio paleta de la Flormar, dar aceasta arata taaaare bine. Culorile intr-adevar sunt puternice, deci nu pot fi folosite toate pentru un look de zi, dar introduse strategic in anumite machiaje cred ca fac minuni:x

    RăspundețiȘtergere
  5. paleta asta ma face sa ma gandesc la o trusa de acuarele :X cred ca mi-o iau si eu, ca am vazut-o de multe ori si nu am avut curajul s-o incerc...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template