marți, 10 ianuarie 2012

My new camera

Atunci cand mi s-a stricat aparatul vechi am fost foarte trista.Nu atat pentru aparat in sine,caci il cumparasera parintii mei acum 3 , 4 ani , ci pentru ca nu stiam cum voi mai posta pe blog.Am mai imprumutat cate un aparat foto sau vreun telefon performant,insa nu eram multumita.Asa ca atunci cand am vazut ca exista aparate foto ieftine,am decis sa strang bani sa imi cumpar eu unul.
Asa am si facut.Am gasit pe emag dupa cum am si scris intr-o postare anterioara si sambata am plasat comanda,iar azi a sosit curierul cu coletul.
Am fost foarte fericita si inca sunt cand ma uit la el.
Nu e performant,insa faptul ca l-am luat din banutii mei, ma face sa ma simt bine si sa am mare grija de el:D.
L-am testat toata ziua,insa inca nu stiu exact cum sa fac pozele la ochi/machiaj sa iasa ok.Depinde si de lumina,Iar la mine in camera e aiurea.O sa gasesc eu pana la urma.
Revenind la aparat , are si card de memorie,husa,baterii,acumulatori si incarcator de acumulatori si un cd peste care nu m-am uitat inca.
Un review mai amanuntit gasiti aici.
Iata cateva poze facute azi :










Nu radeti de mine.Incercam diferite moduri  cu lumini diferite si cu/fara blitz.Sunt foarte happy.In plus si filmeaza binisor.Poate ma apuc si eu de filmat.
Pupici:*

17 comentarii:

  1. Mie imi plac pozele:d Chiar pare un aparat foarte bun la pretul pe care il are:d
    Si eu visez la un aparat foto cat mai performant insa:))) va mai dura pana sa imi achizitionez unul.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-l stapanesti sanatoasa! Ma bucur ca esti multumita de aparat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Sa te bucuri de el si sa faci caaaat mai multe poze!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mada de ce nu schimbi temuta asta> e foarte ciudat canbd intri sa nu vezi postarea :-s

    RăspundețiȘtergere
  5. @miu miu:hmmm nu se vede ok?hai k o schimb.ms ca mi-ai zis:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pff , alta chestiutza pe care o vreau shi eu :)) . Astept poze cand mai experimentezi cu el :o3 .

    RăspundețiȘtergere
  7. pai asta e mult mai deranjanta:-S (tema)
    La blogroll aproape ca nu se poate citi nimic, si la postare&co. e o umbra alba in spatele fontului negru,e destul de iritant:))
    dar poate mi se pare mie, ca e nou,si nu m-am obisnuit:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce ma bucur ca ai reusit sa-ti cumperi aparat foto. Sa-l folosesti sanatoasa si sa faci muuulte poze pe care sa ni le arati si noua! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. interesata de un schimb de link cu www.metropolitan-ro.blogspot.com ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu aparatul acesta, l-am luat cum 2 ani cand era "la moda", dar pt mine e cazul sa il schimb... Nu prea ies culorile cum trebuie. Planuiesc sa imi fac un cadou frumos de ziua mea :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Stai linistita, nu radem de tine! E normal sa te bucuri, am stat si eu fara aparat cateva luni si stiu cum e:-s Am avut unul de Samsung. Dupa 3 ani (fix cand a iesit din garantie) s-a stricat (ieseau pozele cu dungi) si l-am trimis contra-cost la Cluj la reparat. A functionat cateva luni (vreo 3) dupa care s-a stricat din nou. Am zis ca nu are rost sa mai dau iar o gramada de bani pe reparat si mi-am luat un Praktica de care sunt ff multumita. Sa il folosesti cu placere si...la cat mai multe poze!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Iubita ce ma bucur ca ai schimbat ȘD asa imi place mult mai mult, sa stii :D bine important e sa iti placa si tie. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. @miu miu:se vede acum bine?eu iti multumesc ca mi-ai zis.e importtant pentru mine sa stiu ce si cum va place.asa intrati cu drag pe blogul meu.te pup

    RăspundețiȘtergere
  14. se vede bine, si vad postarea cdn intru - sus, nu etichete cum era la cea anterioara si trebuia sa tot dau in jos pana ajung la ultima postare... eu oricum intru cu drag la tine, nu stiu de ce dar am asa un magnet ;))

    RăspundețiȘtergere
  15. ahh, hai ca tema e faina,draguta,girlie, se potriveste:D
    si se poate citi, si se gasesc chestioarele, nu ne pierdem:D

    imi place f mult template-ul,si ma bucur ca nu te-ai suparat ca ti-am scris parerea mea despre tema anterioara,kiss:D

    RăspundețiȘtergere
  16. cum sa ma supar?!din contra.ma bucur ca mi-ai zis:D.ms.ma bucur ca e buna tema asta.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template